Area met recht spruitstuk

Matthijs@Area

Well-Known Member
Ooi.

Nu had ik even weer een vraagje.
Hoe kan ik dus een recht spruitstuk op een area planten.
ik weet hoe het ongeveer moet.
maar heb toch liever wat meer meningen, theorieen en ervaringen eventueel.
het moet natuurlijk wel stevig blijven :>

bvd
matt
 
Advertisement - register to remove this

melf #50 said:
heel simpel , wig , recht spruitstuk en even je subframe iets verbouwen , is bij area heel makkelijk..

ja dat waar die pen doorheen loopt moet je eruit flexen toch en iets naar achteren plaatsen en vervolgens vast lassen toch?
en wat voor meer voordelen heeft een rechtspruitstuk
niet zo bekend op gebied van carbs etc :L
 
ik zou wel de buis er tussen weg slijpen , wat in de weg zit dus , meer niet , en dan zeer zeker wel verstevigen weer want zo stevig is dat nou niet.

en je zult waarschijnlijk ipv 1 lange bout te hebben er 2 losse in moeten doen.
 
jep moeten 2 losse in, maar het is stevig zat, rijd al bijna 2 jaar rond op dezelfde manier:) En de bussen bewegen niet:* Ik heb gewoon 2 pasbussen genomen, 2 bouten met 2 moeren en vastzetten.
 
Martijn. said:
jep moeten 2 losse in, maar het is stevig zat, rijd al bijna 2 jaar rond op dezelfde manier:) En de bussen bewegen niet:* Ik heb gewoon 2 pasbussen genomen, 2 bouten met 2 moeren en vastzetten.


ben ik niet met je eens , mischien dat het toevallig bij jou houdt maar waarom niet een strip metaal erop lassen zodat het zeker weten goed is?

risico nemen is niet zo moeilijk , maar waarom zou je het doen?
 
waarom zou je het ongeluk opzoeken terwijl je het met een kleine verandering het absoluut veilg kan maken?

en wat andere doen interreseerd niet , als een ander 200 rijd en het gaat goed hoeft toch niet te betekenen dat het niet gevaarlijk kan zijn?

ik doe zelf aan racen en daar staat veiligheid bovenaan , ik doe liever net iets teveel en veilig dan net even nonchelant doen en keihard op mijn smoel gaan...
 
Methew said:
als je de buis in het midden weghaalt is het subframe niet helemaal star meer. beter even buis op een andere plek terug zetten

precies dat dacht ik dus ook want anders heb je 2 losse stukken dat dat blok op zijn plaats moet houden en dat lijkt me niet echt slim.
maar ik ben er nog niet over uit of ik het wel doe.
ik bedoel zou onzin wezen als het geen voordelen zou hebben
ik rij overigens Gila70 21 mm met c16 dus zoveel power heb ik ook weer niet.
Ben wel benieuw naar de verbetering kwa prestaties.
 
ik zie er toch vanaf ivm de custom underseat die ik nog heb liggen
even geen rekening mee gehouden 8P
anyway toch zou ik willen weten of dit eventueel beter was geweest voor mijn setup.
nog bedankt allemaal en hoop dat jullie hier nog een reply op geven :>
 
Back
Top