area in onderdelen+ nog wat dingen

Status
Not open for further replies.

Wanksta

BaMed
oi aangezien ik me area niet verkocht krijg probeer ik hem maar te verkopen in onderdelen

De spullen kunnen in Huizen opgehaald worden of gebracht tegen vergoeding of opgestuurt (prijzen zijn exclusief verzendkosten)

kappen en velgen worden niet apart verkocht en gaan alleen als set weg

bij het kopen van meer spullen in 1 maken we andere leuke prijs
prijzen zijn ook bespreekbaar

Ook graag alleen reageren als je echt intressen hebt en geld hebt heb geen zin weer in mensen die wel reageren maar niks kopen

de area kan ook compleet gekocht worden voor 650 euro

om me te bereiken kan dat via pm of msn/mail Wankstaone@hotmail.com

oke de spullen dan maar
-area frame recht een eerlijk inclusief achter veer,olie en benzine tank,contact slot en crossstuur(crosstuur heeft werk nodig is niet netjes meer) 150 euro

S4300001.jpg


-kappen set is niet meer mooi moet gespoten worden,bij de voorkap zijn wat ophangpuntjes afgebroken verder geen scheuren en dergelijke zitten wel 2 extra vookapjes bij die niet meer mooi zijn inclusief zadel met scheur erin 160 euro

-Lc DD blok is net gezandstraald ligt uit elkaar inclusief vertanding alleen de lagers die in het BLOK zitten, zitten er niet goed in dus moet ff opnieuw zijn wel nieuw nog inclusief 1 setje nieuwe c4 lagers
80 euro

-1 setjes rem handels inclusief kabels en rem klauwen + 2 setjes nog onaangebroken malossi remblokken 110 euro

-1 setjes lossen remhandels 20 euro

-velgen area inclusief banden 1 nieuwe band andere is nog perfect inclusief remschijven 1 velg is van verf ontdaan andere is nog wit 110 euro

-voorvork area is nog goed gewoon inclusief 1 extra bus die het wiel vasthoudt en de veer 120 euro

-std cilinder onsteking met draadboom en kopeling membraam spruitstuk en carb en 2 v-snaren waaronder 1 nieuwe malossi 130 euro

-dell orto 25 mm getuned beter flow en gepolijst inclusief nieuw spruitstuk ervoor 60 euro

-gare shot inclusied polini for race demper zitten deuken in de uitlaat en de ophanging is afgebroken is wel weer goed gemaakt dus maakt niks uit 75 euro

-radiator van area is nog goed en mooi 50 euro inclusief wat slangen

-carterdeksel inclusief inhoudt aardig gepolijst 25 euro

Nou dat was ik hoor het nog wel groetjes
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top