area 51 rijd 90 maar trekt pas bij de 20

yerea

Well-Known Member
Hallo

ik heb een area hij rijdt 90 maar op het begin geeft die een stoot als ik gas geef.ik heb gianelli shot , multivario 4 gr rollen, en rode druk en gele trekveertjes. en hij trekt pas echt na de 20 . heb echt dringend hulp nodig. alles is voor de rest standaard.

hoop snel wat te hopen

Advertisement - register to remove this

ik zou eens een gele malossi drukveer proberen , en dan eens weer kijken.

en daarna pas trekveren , een rode drukveer (mits het een Malossi veer is) is vrij zwaar , en hoe zwaarder de drukveer hoe moeilijk je de trekveren kunt beinvloeden. dus mischien is de rode veer gewoon wat te zwaar.

verder , gele trekveren zegt me weinig , wat voor merk?

ik heb ook al een gele drukveer erin gehad van malossi maar deed nog steeds hetzelfde .
trekveren zijn van malossi .
maar deed die nog steeds zo slecht na de 20 pas optrekken met die gele drukveer .
echt kut heb er nog niet zo super veel verstand van.
hoe noemen jullie die veertjes in de koppeling dan?

ik heb ook al een gele drukveer erin gehad van malossi maar deed nog steeds hetzelfde .
maar deed die nog steeds zo slecht na de 20 pas optrekken met die gele drukveer .

Dat heten trekveertjes..

dan zul je iig zwaarder moeten in trekveren ,maar het kan zijn dat dat makkelijker gaat nog met een gele drukveer.

dat is natuurlijk verder gewoon een kwestie van proberen.

Back