This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

aquariumliefhebbers hier???

ja was dat maar!

ik heb nu 10 kleine zeesterretjes erin zitten waar ze vandaan komen zal het niet weten.

heb er wel ooit een gekocht die doet het goed maar die kleintjes

ook heb ik een nitraat filter er bij geplaats hou mijn nitraat niet goed.

jij al koraal ofzo erin rick?

uber beesten? Wordt helemaal gek van dat getik elke keer. Hoor je in de hele woonkamer. Heb nu een valletje gezet, maar schijnt dat die beesten bijna niet te vangen zijn.

Ferretje, heb er nog niks in zitten. Heb nu wel nitraat en nitriet 0 staan. Zal binnenkort met een schoonmaak ploegje beginnen.

geen flauw idee. Hij laat zich nooit zien. Wil hem er eigenlijk wel uit hebben voordat ik garnalen enzo ga plaatsen.

zal wel informeren of mijn viswinkel hem wil hebben. Anders ga ik hem een spuitje geven, zodat hij rustig inslaapt Maar ik ben er al achter dat ik hem niet zo heb.

Ik ben een beetje aan het rondkijken voor een Kom / Aquarium..
Maar heb werkelijk geen idee waar ik moet beginnen, als ik op marktplaats kijk naar een bak zie ik vaak een pomp etc etc voorbij komen.

Wat heb ik allemaal nodig, en hoeveel vissen kunnen er in een bak/aquarium.
(zal waarschijnlijk wel koud water worden, vandaar misschien de kom)

@ rick

eerste maanden had ik nitraat en nitriet ook op 0 . maar nu is nitraat aan het stijgen gegaan ververs toch elke week 10%. had aan aquarium winkel gevaagd en die zei zelf dat ik zo.n zakje moest pakken werkte hij zelf ook mee, dus afwachten nu als het gehalte zakt

@karp,

waarom geen tropisch? Voor een paar honderd euro heb je al een leuk aquarium.

Paar 100? Ligt er maar net aan wat je wilt. Je kunt ook een 60cm van marktplaats kopen voor 50 euro. Sommige zitten vissen en alles er al bij. Hoewel het leuker is om dat zelf allemaal te kopen natuurlijk.

Hehe,

Tropisch veel meer werk + kost meer.
Ik zat aan een bak te denken 60x30x30 (ergens rond die maat).

Graag met redenen..

op marktplaat zijn heeeeel veel 60.30.30 baken te vinden. is de stnd beginbak/kweek/quarantine bak. Pompje etc kost ook niets.

Koudwater & Tropisch verschillen alleen maar in startinvestering. Je moet ze beide net zo schoon houden hoor. En laten we aub niet doen alsof een trop. aquarium houden nou zoooo verschrikkelijk moeilijk is. je mot er alleen tijd voor vrijmaken.

Koudwater is beetje saai..iig in een 60.30.30..
goudvissen denks?