Aprillia sr50 r ditech

Carlos Santanos

Be-Bop-A-Loe-Ba
Hallo,
een vriend van mij heeft net zijn nieuwe Aprillia SR50 r ditech.
maar nu is het zo dat wij de scooter aan het schoonmaken waren,
en aan et waxen, hij zag een aansluiting van zijn toeter die niet goed vastzat, die drukte die vast.
en daarna wou die weggaan maar nu is zijn ditech schermpje weggevallen, dus hij geeft niet meer aan hoeveel benzine, km/h, aantal km, enz enz.
weten misschien iemand van jullie wat het probleem kan zijn??????
bvd
 
Advertisement - register to remove this

Kabeltje losgeschoten oid? of miss iets van kortsluiting door je toeter, maar dat verwacht ik eigenlijk niet
ik zelf dacht ook al aan kortsluiting

maar derest werkt wel opna de toeter ( denk aan knipperlicht, remlicht, grootlicht,dimlicht,dodenmansknoppie, buddiecontact, hij start ook gwn ng electrisch)
alleen die gekke toeter + dashbord is weggevallen
 
Last edited:
Tja dan heb je waarschijnlijk een stekkertje los getrokken zoals Wouzzie al aangaf...
Er kan natuurlijk ook een kabeltje aan de binnenkant los geschoten zijn, geen idee hoe dat precies zit bij een ditech.
 
Heb je er een toeter opzitten die er op hoort. Of een meertonige toeter die je er zelf op hebt gezet? Een kennis van me had een meertonige toeter op zn ditech gezet en toen deed hij ineens ook vaag. Heeft hij de toeter er weer afgehaald en toen deed die weer normaal. Ze hebben hem verteld dat de toeter een storing in het magnetisch veld heeft aangericht.
 
Heb je er een toeter opzitten die er op hoort. Of een meertonige toeter die je er zelf op hebt gezet? Een kennis van me had een meertonige toeter op zn ditech gezet en toen deed hij ineens ook vaag. Heeft hij de toeter er weer afgehaald en toen deed die weer normaal. Ze hebben hem verteld dat de toeter een storing in het magnetisch veld heeft aangericht.
Alles Nagechekt
Blijkt gwn een gesprongen zekering geweest te zijn.......
denk dt et komt door dt water ofso
maarja opgelost
 
Back
Top