Er zijn wel een aantal verschillen;
1 Voorkap is anders (WWW is dichter, minder groot koelgat)
2 Onderkap (WWW heeft een opengesneden onderkap)
3 Motor Ditech is een Morini Motor WWW is een minarelli.
Als je echt hard wil gaan en verliefd bent geworden op het model sr (zoals ik ook dus) dan zou ik de WWW nemen. Als je gewoon onbegrensd rond wil rijden dan is de ditech de beste keuze aangezien deze een stukje harder gaat (de "Catallitic" uitlaat op de WWW is echt een ramp)
Het Minarelli blok is luchtgekoeld maar makkelijk om te bouwen tot watergekoeld. Maar al houd je hem luchtgekoeld dan gaat het ook allemaal wel redelijk hard. De morini heeft jammer genoeg nog geen echt goede onderdelen. Binnenkort zijn echter snellere onderdelen te verwachten waaronder een krukas met volle wangen.
4 WWW heeft geen schijfrem achter en dit mis je wel een beetje :'( want je voelt gewoon dat hij veel minder bijterig is dan bij de ditech die dus wel een schrijfrem achter heeft. Maar het is maar waar je aan gewend bent, want nu ik er redelijk wat op heb zitten ben ik wel gewend geraakt aan de trommelrem achter en kan ik er toch behoorlijk snel mee stilstaan. (Zelfs eerder dan een renner met dubbele schijfrem, maar dit zal ook wel te maken hebben met de berijder ervan)
5 Verbruik WWW is ietsje veel meer. De Ditech verbruikt heel weinig zelfs als alle begrenzers eruit zijn dan moet 1:40 haalbaar zijn. De WWW verbruikt zo'n 1:25 met alle begrenzers eruit.
6 Achterveer WWW vind ik persoonlijk ietsje beter, omdat hij wat beter doorveert en (dus) minder hard is.
7 Dashboard Ditech is mooier, knipperlichtglaasjes doorzichtig bij Ditech, ander achterspatbord
-> Ik geloof dat dit het wel ongeveer is, voor de rest wat kleine details.