aprillia sr lc overbrenging GEZOCHT!!!!!!

Status
Not open for further replies.

R.V.G

Well-Known Member
hoi een vriend van mij heeft een sr en wil een overbrenging (het liefst van malossi\hebo) als het kan heeft iemand hem nog liggen en wilt hem kwijt bel even oke alvast: dank je( nr 0627568331 )...
eek.gif
eek.gif
eek.gif
eek.gif
eek.gif
eek.gif
eek.gif
eek.gif
eek.gif
 
Advertisement - register to remove this

Voordat ik mijn beta had heb ik ook een tijdje een SR gehad, daar had ik toen een Top perf. secundaire vertanding onder liggen.
Alleen maar 50 km want toen verkocht ik em, en die jongen wilde geen scooter die zo hard liep. Dus bij deze heb ik nog wel een Top performance secundaire vertanding voor je liggen.

Voor 60 piek excl. verzendkosten kan je hem hebben.

tel 06-28124378

------------------
Beta Ark L.C., 70cc Evo, Yamashi krukas, 22mm Dell'Orto, Malossi Overrange set, Evo 2G, Polini vertandingsset en TP vertand. deksel, Malossi V-snaar enz, enz...
 
Originally posted by R.V.G:
hoi een vriend van mij heeft een sr en wil een overbrenging (het liefst van malossi\hebo) als het kan heeft iemand hem nog liggen en wilt hem kwijt bel even oke alvast: dank je( nr 0627568331 )...
eek.gif
eek.gif
eek.gif
eek.gif
eek.gif
eek.gif
eek.gif
eek.gif
eek.gif

Wat bedoel je eigenlijk> vertanding over "Overrange"-achtige producten... Ik versta onder een overbrenging poeliehelften, vario/koppeling enz...

Hmmm, een Hebo-overbrenging? Dat zal moeilijk worden, aangezien deze niet bestaat, of tenminste niet leverbaar is in de Lage Landen...

Greetz.



[This message has been edited by Bart Nrg Mc2 (edited 03 March 2001).]
 
ooo creets jij bemoeit je ook overal mee he en wat het ergste nog is je denkt dat je er verstand van hebt ook dat is het ergste dus als jij ondere een overbrenging een vario of koppeling verstaat ben je dus echt niet slim he maar maar maakt niet uit als jij dan denkt dat je het allemaal weet is dat goed hoor mazz
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
 
Originally posted by R.V.G:
ooo creets jij bemoeit je ook overal mee he en wat het ergste nog is je denkt dat je er verstand van hebt ook dat is het ergste dus als jij ondere een overbrenging een vario of koppeling verstaat ben je dus echt niet slim he maar maar maakt niet uit als jij dan denkt dat je het allemaal weet is dat goed hoor mazz
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Nerd waar denkl jij dan als eerste aan? Ik denk dan ook aan de vario/koppeling dus hou op met brullen en stel je vraag duidelijker!
 
Hmmm, ik ga er eigenlijk vanuit dat hij de vertanding bedoelt.
Zo niet dan vind ik het een beetje een vage vraagstelling.
 
Originally posted by R.V.G:
ooo creets jij bemoeit je ook overal mee he en wat het ergste nog is je denkt dat je er verstand van hebt ook dat is het ergste dus als jij ondere een overbrenging een vario of koppeling verstaat ben je dus echt niet slim he maar maar maakt niet uit als jij dan denkt dat je het allemaal weet is dat goed hoor mazz
biggrin.gif

Het probleem van bart is duidelijk! Hij weet het nl ook allemaal.......(tenminste wel veel!!!)

En als jij nou eerst eens een duidelijkere vraag neerzet, dan kunnen we on topic blijven!
 
Originally posted by MASTER:
Het probleem van bart is duidelijk! Hij weet het nl ook allemaal.......(tenminste wel veel!!!)

En als jij nou eerst eens een duidelijkere vraag neerzet, dan kunnen we on topic blijven!


Hmmm, wist ik maar alles
wink.gif
...

Onder de overbrenging versta ik alles wat tussen de krukas en de achteras gebeurt;

vario/variopoelie (+koelvin)...
v-snaar...
achterpoelies/koppeling/koppelingtrommel...
primaire/secundaire vertanding...

Tja, je bedoelt dus de vertanding, check ff www.scootparts.nl hebben ze wel vertanding voor Mina hor. (Malossi/Polini)...

Ik vond niet echt dat ik een onzinnig antwoord gaf, maarja
smile.gif
smile.gif
...

Greetz.
 
ja oke je hebt toch wel een beetje gelijk maar hiero noemen ze de overbrenging dus geen koppeling enz...
oke en bedankt voor de site...

------------------
Peugeot Speedfight AC, HEBO 70CC Alu, T.P. Vario, Originele Kopelling met Rode Polini Drukveer, Polini For Race uitlaat, Originele carborateur met 90 sproeier, T.P. V-Snaar,
6,8 Gram Rollers
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top