ik heb me nooit echt 100% verdiept in Di-tech's , alleen weet ik wel dat als je er zo even een snelle pijp onder flikkert dat het niet echt mooi loopt meestal.
en ja , snelle uitlaten bestaan wel SPNK , gewoon Morini als Suzuki Katana en SR2000 passen.
terwijl juist een std uitlaat leuk loopt , en je er zelfs wel wheelies mee kunt maken als ie goed is...
maar uiteraard is het mogelijk om zo'n ding aan te passen dat het wil ..
de opmerking wat jij maakt over het blijven steken in een carb-tijd vind ik wel wat overdreven , ik denk wel dat hier veel meer mensen zitten die alleen maar met carbs werken ,maar dat is mischien een bewuste keuze en dat geeft niet , maar dan moet je niet meteen zeggen dat ze in de tijd zijn blijven hangen , de meesten interreseren zicht er gewoon niet voor en hebben zich er dus niet in verdiept..
en op elke forum zitten wel mensen met gezond verstand , de ene weet hier meer van , de ander weer ergens anders..
het is maar net waar je van houdt en je je in verdiept...
@ SPNK , een Di-tech is niet geheel zonder problemen geweest , dat klopt , maar dat wil niet zeggen dat er uberhaupt niks mee is te doen , zie piaggio en peugeot , die hebben ook injectie , alleen heeft aprilia het destijds eigenlijk net even te vroeg op de markt gebracht en kwamen de foutjes dus net even te laat boven , toen dus de scooters al vollop in de markt lagen.
maar is zo'n ding goed loopt het super..
dus het concept is wel goed..