aprillia rally 50 dip rond 40 naar 60 dan hele harde optrek

Advertisement - register to remove this

Vario gangbaar? Openen achterste poelies soepel? Geen groeven in 1 van voornoemde? Is de breedte van de snaar nog juist? Zijn de rollers nog vrij van slijtage? Zijn de glijbanen in de vario smooth?
Groet,
 
meestal is dit de drukveer, weke heb je er nu in en wat is je setup?
Hellemaal standaard drukveer die er al dik 15 jaar inzit maar weet niet hoe ik die moet vervangen en die bout die ervoor dit komt er niet af wat ik ook probeer. Setup is snelle 50cc 4,5gram rollen liovinci tt terugloop 12mm standaard carb. Is opzich niet veel aan aangepast
 
Hellemaal standaard drukveer die er al dik 15 jaar inzit maar weet niet hoe ik die moet vervangen en die bout die ervoor dit komt er niet af wat ik ook probeer. Setup is snelle 50cc 4,5gram rollen liovinci tt terugloop 12mm standaard carb. Is opzich niet veel aan aangepast
Was dit probleem er altijd al, of kwam dit opeens of pas na het monteren van nieuwe onderdelen?
 
Probleem was er altijd al maar was stuk minder reed toen ook maar 60 voor dese uitlaat met wel een dip maar stuk minder. Nu trekt hij hoge toeren met veel power er achter waardoor doe dip heel extreem is geworden vergeleken met de kracht die hij maakt op toeren
 
Probleem was er altijd al maar was stuk minder reed toen ook maar 60 voor dese uitlaat met wel een dip maar stuk minder. Nu trekt hij hoge toeren met veel power er achter waardoor doe dip heel extreem is geworden vergeleken met de kracht die hij maakt op toeren
Denk dat je dan gewoon een zwaardere drukveer moet monteren, denk aan malossi geel of wit. Om je koppeling los te maken heb je een blokeersleutel nodig, of een slagmoer sleutel en grote baco
 
Heb een malossi wit liggen maar die moer voor de koppeling wilt niet los laten. Ga vanmiddag poginkje wagen met de pa van een vriend van me. Bruut geweld moet t wel doen
Als het kapot moet lukt het wel met bruut geweld ja. Spanband om een spaak van je velg draaien2x rond je frame ofzo wikkelen en draaien tot er genoeg spanning op je spanbandje staat dan krijg je het wel los met geweld. Of je regelt ff slagmoer sleutel en draait het zo los
 
Back
Top