Bjornovic

New Member
Hallo mensen,

Ik heb een Aprilia sr50 Morini uit het bouwjaar 2005 met ongeveer 15000 kilometer op de teller. Nou kreeg ik 3 maanden geleden problemen, hij starte de ene keer wel de andere keer niet. Nou wisten wij dat de zuiger door de oude eigenaar is vervangen en de cilinder is laten uithoren. Dus hebben wij als eerst de cilinder bekeken hier bleek maar 1 zuigerveer op te zitten, voor de rest zag de cilinder er nog netjes uit geen schade op de wanden dus is deze zuiger hoogstwaarschijnlijk met 1 zuigerveer erop gezet. We wouden eerst een nieuwe zuigerveer kopen maar niemand had een goeie maat. Hierdoor heb ik er voor gekozen om een 70cc airsal kit te kopen. Hij liep eerst niet maar daarna wel weer doordat we het vacuüm benzine slangetje verkeerd hadden aangesloten. Nadat dit goed was liep hij weer op de bok liep hij perfect, echter toen ik ging proefrijden reed hij niet harder dan 30 (terwijl met oude cilinder de top op 90 lag en dat 50cc was) en toen ik ongeveer 50 a 100 meter had gereden viel ie uit en wil nu absoluut niet meer starten terwijl hij vonk, compressie en benzine heeft. Zou iemand weten wat ik nog zou kunnen proberen?
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top