Aprilia SR50 Ditech injectie, welke rollen, druk en trekveren?

Beste mensen,

Ik heb sinds deze week een mooie Aprilia SR-50 Ditech injectie scooter gekocht.

Hij loopt nu ongeveer 60 kilometer per uur.

Het enige wat ik weet wat eraan gedaan is, is een Sito plus uitlaat (denk ik) ik weet niet zeker of er nog andere begrenzers zijn verwijderd zoals luchtfilter prop en vario ring.

Het probleem is als volgt:

1. Ik kom moeizaam de bergen op. ongeveer met 30 kilometer per uur. (en langzamer)
2. Het duurt lang voor hij goed optrek.

Ik wil daarom zeker voor het onzekere de rollen en de trek en drukveren vernieuwen.

Wie kan mij zeggen of advies geven welk gewicht rollen ik moet hebben en welke kleur drukveer en welke kleur trekveren?
 
Advertisement - register to remove this

Beste mensen,

Ik heb sinds deze week een mooie Aprilia SR-50 Ditech injectie scooter gekocht.

Hij loopt nu ongeveer 60 kilometer per uur.

Het enige wat ik weet wat eraan gedaan is, is een Sito plus uitlaat (denk ik) ik weet niet zeker of er nog andere begrenzers zijn verwijderd zoals luchtfilter prop en vario ring.

Het probleem is als volgt:

1. Ik kom moeizaam de bergen op. ongeveer met 30 kilometer per uur. (en langzamer)
2. Het duurt lang voor hij goed optrek.

Ik wil daarom zeker voor het onzekere de rollen en de trek en drukveren vernieuwen.

Wie kan mij zeggen of advies geven welk gewicht rollen ik moet hebben en welke kleur drukveer en welke kleur trekveren?
Ik heb er zelf ook eentje staan ik had er eerst een nieuwe uitlaat op gezet arrow extreme
Als je hem 50cc laat kan je beter lichtere rolletjes en dezelfde kleur drukveer en trekveren erin laten zitten
Ik heb nu een 70cc van malossi eronder liggen met 7g rollen
De standaard trekveren en een witte drukveer
Gr
 
Back
Top