Aprilia SR voorvork te koop

• Thread starter Thread starter tIM
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
T

tIM

Guest
Ik heb een Paioli RSU (=zelfde als malossi vork! Maar dan zonder malossi stickertje) voorvork voor een Aprilia SR, ik had namelijk een voorvork besteld, maar het was de verkeerde, maar die eikels willen hem niet terug nemen (heb zelf een NRG). Nieuw is ie bijna 850 piek

Hij mag weg zo rond de 750,- (icl. verzend)
Hij is dus helemaal gloedje nieuw, alleen uit de verpakking gehaald om te vergelijken.
Echt de beste voorvork voor dat geld, daarom bestelde ik er ook eentje. Als hij verkocht is bestel ik er weer eentje, maar dan voor me NRG.

tim

Advertisement - register to remove this

als de diameter van de binnenpoten hetzelfde is, en de overige gaten, enz enz ook, dan zou het toch moeten kunnen, ofniet?

dus met ori kroonplaat.

?????????????????????

greetz

lijkt me niet he.. ook een vork heeft last van het ontwerp van het frame (bal hoofdshoek enz enz )

Het moet passen. Balhoofdhoek maakt niet uit. Dat heeft niks met de vork te maken. Of je moet een vork hebben die wel heeeeel aparte vormen heeft. Modellen zijn voor 99% gelijk.

Het enige dat misschien problemen kan geven is het monteren van je velg en remklauw. Aerox as is dunner dan SR.

Alfonso en/of Xander weten dit wel, want die hebben Aerox velgen in een SR vork zitten (1 van hun dan). Hij had geloof ik bussen in de SR-vork gezet zodat de smallere Aerox as erin paste.

Originally posted by Royal Rally:
Het moet passen. Balhoofdhoek maakt niet uit. Dat heeft niks met de vork te maken. Of je moet een vork hebben die wel heeeeel aparte vormen heeft. Modellen zijn voor 99% gelijk.

Het enige dat misschien problemen kan geven is het monteren van je velg en remklauw. Aerox as is dunner dan SR.

Alfonso en/of Xander weten dit wel, want die hebben Aerox velgen in een SR vork zitten (1 van hun dan). Hij had geloof ik bussen in de SR-vork gezet zodat de smallere Aerox as erin paste.

en wat denk je van de lengte??

Ik ga es informeren bij Xander, als Markie nog intresse heeft natuurlijk.

ik heb nog wel intresse ja heb van daag 140 km rond gezwabbert met een kromme voorvork heb nu last van me armen van 't tegensturen

In frankrijk rijden zelfs die BW'sjes met Aerox vorken en wielen rond.

En anders kan je de vorkpoten inkorten door ze wat meer boven de kroonplaat te laten uitsteken. Mits deze natuurlijk vastzitten door een bout.

Lekkere scooter heb jij
smile.gif
...

Een maat van me had een Neo's gefixed met Aerox-velgen + remmen...

Greetz.

eerder reed ie wel lekker mja kwam 's nachts toen ik van me vriendin afkwam een wild zwijn tegen dat vond me voorvork niet zo prettig

hehe nee gelukkig nog nie in 't bos maar kom je langs heen als je daarheen rijd klote beesten zijn dat was gelukkig nog een kleintje mja komt wel hard aan ik was blij dat ik me helm altijd op heb mja had nog me oog blauw en me lip kapot

Status
Not open for further replies.
Back