aprilia sr viper voetenpaneel LC/AC

Status
Not open for further replies.

zjaaakie

LC Viper in progress
Wie kan mij vertellen of:

Een voetenpaneel voor een AC viper (mina verticaal) ook past op een LC Viper (mina horizontaal). Ik wil een nieuwe bestellen maar kan nu alleen maar aan eentje komen voor een AC versie. Volgens mij maakt dat geen verschil kwa pasvorm.

Het enige verschil is dat de middenconsole bij AC op de voetenplaat vastzit en bij LC is het een losse kap.

Let me know:)
 
Advertisement - register to remove this

ik kan je verzekeren dat dat NIET past. dat komt omdat het subframe anders is en dus daarom zijn beide kappen anders..
het kan wel gaan passen als je wat wegzaagd ( heb ik ook gedaan, moest alleen me accu op een andere plek gaan plaatsen)

greetz,

renedis
 
en dat zaagwerk zit puur aan de onderkant?? Dus niet aan de bovenkant vol in het zicht? Het plaatsen van de accu maakt me niets uit...
 
neeh het zit onder het kuip gedeelte...
dus je ziet het niet, en die accu heb ik zeg maar meer naar voren geplaatst.

greetz
 
Wie kan mij vertellen of:

Een voetenpaneel voor een AC viper (mina verticaal) ook past op een LC Viper (mina horizontaal). Ik wil een nieuwe bestellen maar kan nu alleen maar aan eentje komen voor een AC versie. Volgens mij maakt dat geen verschil kwa pasvorm.

Het enige verschil is dat de middenconsole bij AC op de voetenplaat vastzit en bij LC is het een losse kap.

Let me know:)

Gaat passen geen probleem. -:-
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top