Aprilia sr stealth gejat omg. Capelle aan de ijssel

WillemJ

Well-Known Member
He hallo,

Mijn neefje heeft paar maanden geleden mijn scooter gekocht van mij, alleen is die nu gejat in Capelle aan de Ijssel. Als iemand de scooter ziet, misschien al met andere kleuren etc. Wil je dan contact opnemen met mij of de politie. Hieronder zal ik wat foto's zetten,

Mzzls en bedankt Hans.

http://www.scooter-freaks.nl/persos...rso.php?id=3107

14216
 
Advertisement - register to remove this

ik weet hoe kut het is als je scoot gejat wordt maar ik denk niet dat je m nog terugvind want er rijden zoveel SR's rond, hoe weet je nou of die gejat is of een wat erop lijkt...

als ie al is overgespoten is het helemaal hopeloos
 
Even een update, de scooter is al een keer gesignaleerd in capelle in dezelfde staat (rechterkant is beschadigd door een eerdere val) en we hebben ook al tips van mensen die waarschijnlijk er wat mee te maken hebben. We gaan het uitzoeken en hopen de scoot te vinden.

Meer tips zijn altijd mooi meegenomen,

Mzzls Hans.
 
Die scooter ziet er wel erg hetzelfde uit, kan alleen net niet herkenningspunten zien. Jammer maar ik heb de jongen gemaild zo kan ik wat meer te weten komen, in ieder gevaal hartstikke bedankt en ook bedankt voor het opletten in capelle,

Mzzls hans.
 
Ik heb de jongen gesproken van die scooter van scooterbase en had hem gevraagd waar hij die scoot vandaan had. Hij had die in Roosendaal gekocht. Nou wist ik toevallig dat iemand in Roosendaal precies dezelfde combinatie had, dus deze scooter is het niet. We blijven zoeken en nog bedankt voor de reacties.

Mzzls Hans.
 
Klopt, die is het niet, ken die jongen ook. Hij heeft m ook al wat langer dan dat jouw scooter gejat is..
 
Scooter is inmiddels terecht, de jongen die de scooter had gejat is in Katwijk op zijn bek gegaan met de scooter en is waarschijnlijk politie bij gekomen. De scooter bleek gestolen te zijn en dat was dus de scooter van mijn neefje. De jongen heeft bekend en nu gaan we dus kijken wat we gaan ondernemen. Ik hou jullie op de hoogte,

Mzzls Hans.

Ps: ik hoop dat hij een hoop pijn had met het vallen.
 
Maar zal wel weer langdurige zaak worden vrees ik..........maar khoop voor je dat je je geld krijgt voor die schade

Bacio
 
Back
Top