Aangeboden Aprilia SR racing, Gila70, HPI, R1200 etc.

Status
Not open for further replies.

Frank B.

Autobahn Addict
Wegens het beëindigen van mijn scooterhobby zet ik bij deze mijn SR te koop:

het betreft een Aprilia SR Racing, met een Minarelli horizontaal watergekoeld motorblok, met schijfrem voor en achter.
De scooter is van 1998, en is een tijd geleden geschouwd en op kenteken gezet.

De scooter is vorig jaar door mijzelf compleet gereviseerd, opgevoerd en opnieuw opgebouwd met snelle onderdelen.

Motorblok:

Cilinder: Gilardoni EVG 70 cc watergekoeld, met Vertex zuiger
Krukas: Carenzi pen 12
Uitlaat: Stage 6 R1200
Ontsteking: HPI 2005, met killswitch
Carburateur: Dell 'Ortho 21 mm Black, met Polini handchoke
Luchtfilter: Pinasco
Spruitstuk: Malossi 20 mm
Membraan: Origineel, met Top Racing carbon kleppen
Vario: MHR 2000
Poulies: MHR Overrange
V-Snaar: MHR Kevlar Overrange
Koppeling: Hebo verstelbaar
Koppelingshuis: Power 1 versterkt

Dit alles is destijds nieuw aangeschaft en heeft nog geen 50 km gereden in totaal!

Overige:

- Wit gecoate velgen, met twee nieuwe BF Goodridge Funline banden,
- Frame hooglans zwart gelakt,
- Alle lagers, bussen en boutjes vervangen.
- voorzien van een sportstuur met Domino's snelgashendel, aerox rempotjes en stage 6 rempotdeksels.
- stalen remleidingen voor en achter, remklauwen rood gelakt.

Dit alles is in goede staat, geen beunwerk of wat dan ook.

Wat krijg je erbij?

- Complete kappenset in originele kleuren, heeft een spuitbeurt nodig.
- Enkele kratten/dozen met onderdelen.

ideaal als 'vliegende start' voor een project!

De scooter is momenteel rijdend, al heeft het blok nog verder afstelling nodig.
Olie circuit en kabelboom verwijderd!

Prijs:

Mijn richtprijs staat momenteel op 800 euro.
De motorische onderdelen zijn splinternieuw gekocht, en de kenner weet dat dit allemaal niet bepaald goedkoop is!

Het geheel is in bijzonder goede staat, en ondanks de snelle onderdelen nog steeds bruikbaar op de openbare weg, aangezien er een kenteken op zit, en de belangrijke onderdelen niet onnodig aangepast zijn.

ook zijn de opvoeronderdelen betrouwbaar, en slijtage is met goed onderhoud minimaal.


Enkele Foto's:









voor informatie/prijzen/foto's:

frank-bos@live.nl
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top