Aprilia SR - Groot probleem!!!

I need Help

Well-Known Member
Hallo,

Ik heb een Aprilia SR scooter met een probleem wat ik niet kan hebben... Heb met m'n zwager gekeken naar die scooter maar ook hij weet het niet...

Het probleem: de scooter starte eerst niet snel. Lange tijd stil gestaan dus dat kan. Nu hij start komt ie met pijn en moeite van z'n plek. Nee ik weeg niet zo veel. In het begin trok de scooter op in 2 seconden. Hij gaat nu niet harder dan 10 km p/u en blijft niet stationair lopen ofzo iets. Valt ook uit als ik stop met gas geven...

Kan iemand mij helpen hiermee? Hij staat al namelijk 7 maanden stil... Inmiddels kenteken ook gestolen...



Groetjes, Donny
 
Advertisement - register to remove this

nou donny als je scoot slecht/of niet rijdt dan zijn er een aantal dingen die je ff moet na lopen

stap 1 maak je carburateur helemaal schoon draai ook de sproeier/s eruit en blaas ze uit en ruk de benzine slang van de carburateur af en kijk of uberhaupt benzine uitkomt

stap 2 haal de bougie dop eraf draai de bougie uit de cylinder kop kijk of je belletjes ziet op de bougie als je die ziet is je koppakking dood druk de bougie weer in de bougie dop hou hem op een stuk metaal en start terwijl dat ding op het metaal ligt zo kan je zien of die vonkt en zorg dat je niet dat metaal aan raakt anders heb je au als hij een vonk krijgt is het goed
 
Beter begin je eerst met je carb schoon te maken en nieuwe benzine erin te doen aangezien ie al 7 maanden stil staat. Verhalen meteen over koppingen e.d. .... ding staat 7 maanden stil, doe eerst die 2 dingen en kijk daarna verder voor je het hele blok uit elkaar gaat halen.
 
Back
Top