aprilia sr 50 verder opvoeren

Erwin280

Well-Known Member
Ik heb een aprilia sr 50 replica

uitlaatbochtbegrenzing eraf
luchtfilterprop eruit
variobegrenzing eruit

hij rijdt nu 75 echte km's

Ik was van plan een racevario, andere vertanding en mischien een andere koppeling?? te kopen.

Nu de vraag welk merk van de onderdelen kan ik het beste hebben. Het liefst die op easyparts te koop is dan kan ik het gelijk bij mijn andere bestelling gooien.
En zou ik een andere koppeling nodig hebben of kan mijn standaart koppeling ook voldoen.
 
Advertisement - register to remove this

Geluid van een shot is meestal best fel met redelijke knetter er door heen het is niet echt de meest stille uitlaat en andere demper is niet echt een oplossing en de blauwe mannetjes kijken meestal eerst naar de looks
 
KreVaN said:
Ohw sorry het is dus minarelli scooter ik dacht dat het hier over morini ging dan heb ik niets gezegt.


dan klopt er 1 ding al niet , en dat is dat er een aftakking zit op de uit.laat , die zit er std namelijk niet op..

daarom ging ik ook uit van Morini
 
Erwin280 said:
heb wel gelezen dat ze zeer snel zijn maar dat is voor 70cc volgens mij die yasuni in ieder geval wel


een shot zal beter op 70cc zijn dan Yasuni R of Bidalot S2 , en laatste 2 doen het beter op std cilinder juist weer dan shot...

ik heb vaker goeie resultaten gehad met S2 op std cilinder , R wil ook prima , shot is moeilijker af te stellen van onderuit
 
heb ff op internet gekeken en ik denk dat het de Bidalot S2 wordt. Er staat dat ie ong. de zelfde prestaties heeft dan de Yasuni R alleen hij is goedkoper. Is die wel veel te bestellen. Heb eigenlijk nog nooit van de naam gehoort dus.
 
Ja ik bedoel op internet daar zit soms wel 20 euro verschil in. Maar ik kijk eerst ff bij wat dealers. Het komt wel goed denk ik alleen nog ff kijken welke vario er het beste bij past. Tips????
 
Rally LC said:
ik heb nog een leuk reverse liggen voor mina hori miss intresse ?


Lees mijn post boven jou post het ging hier wel om een morini blok niet om minarelli.

En verder opvoeren doe ik niet meer heb je die nieuwe boetetabel gezien. Wie hem nu opvoert voor op de straat is rijk of gek :) .
 
Erwin280 said:
Lees mijn post boven jou post het ging hier wel om een morini blok niet om minarelli.

En verder opvoeren doe ik niet meer heb je die nieuwe boetetabel gezien. Wie hem nu opvoert voor op de straat is rijk of gek :) .


voor mij puur gek... rijd hartje rotterdam zonder verzekering :p
 
Back
Top