Aprilia sr 50 loopt onregelmatig

Kay krukkert

New Member
lk heb een aprilia sr 50 - 70cc hij rijd wel alleen hij gaat vol gas en dan in een keer niks meer en dan herpakt hij zich zelf weer en gaat hij weer vol gas. En als ik door zand of gras rij moet hij wat meer kracht geven en trekt hij wel. Kan dit evt aan de rolletjes liggen? heb er een maatje 84 sproeier op zitten. En een 17.5 mm delorto carburateur met het gas naald op de laagste stand.
en er komt ook soms zwarte olie van benzine uit de uitlaat kan dit dan ook evt gerepareerd worden met een nieuwe bougie
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb nog niet in de vario of iets gekeken.
Maar ik heb een piaggio blok
En de scooter heeft lang stil gestaan (buiten)
Zou sws dan even een andere drukveer erin zetten, en wat met rollen spelen. Ook je carb schoonmaken en je clipje gewoon op de middeslte stand zetten.
Kan ook zijn dat je vlotter niet volloopt.
Post automatically merged:

er komt ook soms zwarte olie van benzine uit de uitlaat kan dit dan ook evt gerepareerd worden met een nieuwe bougie
Bedoel je echt olie zelf uit je uitlaat, of rook?
 
16492451185203292808454781581067.jpg
Zou sws dan even een andere drukveer erin zetten, en wat met rollen spelen. Ook je carb schoonmaken en je clipje gewoon op de middeslte stand zetten.
Kan ook zijn dat je vlotter niet volloopt.
Post automatically merged:


Bedoel je echt olie zelf uit je uitlaat, of rook?
Ja dan ligt het aan de benzine want hij krijgt teweinig
 
Weet iemand misschien het probleem
Als ik hem aan kick loopt hij in een keer maar heeft totaal geen trek kracht,
Ook valt ie snel uit als je hem iets duwt
Teweinig benzine krijgt hij vast niet heb met grotere sproeiers geprobeerd en liep nog steeds slecht.
 
Weet iemand misschien het probleem
Als ik hem aan kick loopt hij in een keer maar heeft totaal geen trek kracht,
Ook valt ie snel uit als je hem iets duwt
Teweinig benzine krijgt hij vast niet heb met grotere sproeiers geprobeerd en liep nog steeds slecht.
Hoeveel maten groter? Want ik vind 84 best we klein voor een 70cc. Als je stilstaat en dan heel snel volgas even geeft, wat voor geluid maakt hij dan?
 
Grote sproeier heeft ook te maken met hetType luchtfilter wat er gemonteerd is , Rij je met een Power Filter , is in de regelmaat een grote sproeier nodig .
Rij je met het standaard Filter ? gaat de Sproeiermaat aanzienlijk omlaag .
 
Ik heb een standaard filter erop zitten.
Ik heb van 78mm tot 88mm geprobeerd
Post automatically merged:

Hoeveel maten groter? Want ik vind 84 best we klein voor een 70cc. Als je stilstaat en dan heel snel volgas even geeft, wat voor geluid maakt hij dan?
Hahnnnnnnnn
 
In mijn Speedfight 3 , 2-Takt Lc , 70 CC Malossi Sport, Met Yasuni R Uitlaat , en standaard Lucht filter , zit Hoofd sproeier 74 in .

Dit is slecht`s een indicatie , en wat mijn 2-Takt Scooter betreft...

( JA... Ik heb NL , 2 Scooters ).
 
Met grote sproeier beginnen , daarna afbouwen .
het is Helaas.... testen , testen , testen . tot dat de juiste gevonden is .
Daar na Fine Tunen met de hoogte van de Gasnaald
 
Dus ik moet een kleineresproeier hebben?
je hebt 88 geprobeerd en hielp niet? doe is sproeier bijvoorbeeld sproeier 95 erin en kijken of hij dan verzuipt. dan weet je iig dat je lager moet gaan en dan kleine stapjes naar beneden tot hij goed loopt. die bougie die je hebt is die oud of redelijk nieuw? en bij lang volgas rijden kom je wel op topsnelheid of ook niet?
 
Back
Top