Aprilia SR 50 LC heeft geen vermogen

Hessel_SR

New Member
Ik heb een probleem met mijn Aprilia SR uit 2005. Ik reed gisteren een paar rondjes door het dorp met mijn scooter. Op eens begon deze te stotteren en wou hij niet meer harder dan 20 kmph (Max snelheid is 70). Als ik half gas geef dan rijd hij niet harder dan 20/25, als ik het gas helemaal open draai dan valt hij uit. Enig idee wat het probleem kan zijn?
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb een probleem met mijn Aprilia SR uit 2005. Ik reed gisteren een paar rondjes door het dorp met mijn scooter. Op eens begon deze te stotteren en wou hij niet meer harder dan 20 kmph (Max snelheid is 70). Als ik half gas geef dan rijd hij niet harder dan 20/25, als ik het gas helemaal open draai dan valt hij uit. Enig idee wat het probleem kan zijn?
iets met de afstelling van je carburatuer denk ik

luchtfilter vies, valse lucht(gescheurd spruitstuk miss?), benzine toevoer slecht, carb schoonmaken.

even allemaal doorlopen.
 
eerst even visueel alles nalopen van je hele lucht en benzine toevoer systeem, als je niks vreemds ziet dan Jimbo zijn advies opvolgen en intern gaan schoonmaken te beginnen met je carb. Ik heb dit ook regelmatig gehad en was vaak vuil in de carb, indien je nog geen filter tussen je tank en je carb hebt zitten zou ik deze er ook direct tussen zetten.
 
Back
Top