aprilia sr 50 ditech, rijd maar 85 ??

DarkSaiyan

EVO pk's
kheb een aprilia sr 50 ditech met 70 cc eronder en een technigas uitlaat, maar hij haalt niet meer dan 85... :S

hoewel ik juist van dealers hoor dat de mijne met gemakt 120 zou moeten kunnen.

kan iemand mij mischien helpen ? :\

PS.

er zit wel een begrenzer op maar die doet t denk ik niet want als ik de schakelaar omhoog of omlaag klik dan blijft ie evensnel rijden ? :|

(het is een variabele begrenzer met aan de uitende een schakelaar die 2 kanten op kan :P )
 
Advertisement - register to remove this

Andere uitlaat op een DiTech heeft vrij weinig zin... Op dit moment is de standaard uitlaat het beste, maar Malossi schijnt een nieuwe uitlaat te ontwikkelen. Rijd je nu 85 op je teller of echte (wat ik betwijfel)? Wat ik je nu al wel kan zeggen, is dat je met je DiTech voorlopig echt nog niet de 120 zal halen. Dealers zeggen wel meer, verkoop-praatjes heet dat ;)

Is ie BTW wel helemaal onbegrensd? (dus ook gameboy "tuned")
 
Originally posted by DarkSaiyan
hij rijd nu trouwens ook niet super zuinig hij rijd 1:18 ik heb gehoord dat ie d.m.v een injectie 1:45 kan rijden ¿¿??

1:18 is voor 70cc volgens mij wel redelijk netjes.
Jij hebt de sr50 carburateur versie, hier past/zit geen injectie op.

Succes
 
het bleek idd geen ditech te zij :| die verkoper heeft tegen me gelogen :(.
er staan allemaal sr 50 stikkers op maar anderen ( die ik persoonlijk ken ) zeiden dat het een sr2000 is maar toch sneller zal moeten kunnen .... suggesties ¿?

PS. als ie sneller zal gaan lopen... gaat hij dan ook veel meer benzine verbruiken ? want zoals ik merk begint ie steeds minder zuinig te zijn hoewel ik er nog niks aan heb gedaan ... hij rijd nu 1:13/14 :\ het verminderd steeds beetje voor beetje... zou dit mischien een lek kunnen zijn ofzo ? :S
 
Jezus wat een n00b dealer. Zeker gewoon een fietsenwinkel ofzo als ie t verschil nie weet tussen een ditech en een sr2000. K zie die mongool al aan komen lopen met zn spuitje om je scooter een injectie te geven :rolleyes:
 
Haha ik zou maar teruggaan naar je dealer en hem eens flink uitschelden {!. Als je hard wilt met 70cc moet je bovendien ook de afstelling veranderen (rollen, drukveer, sproeier) ik vraag me af of hij dat wel gedaan heeft. Ga desnoods naar een betere dealer. suc6
 
Je verbruik is nooit hetzelfde, logisch dat dat veranderd. Als je de ene dag kleine stukjes rijdt en om de haverklap dat ding aan en uit zet en 'm gebruikt om ff een ijsje te halen ofzo ja dan ligt je verbruik hoog.
 
Originally posted by DarkSaiyan
:| OMG de dealer zegt dat hij er niks mee gaat doen en dat ik niet meer bij hem mag komen ?!?!?!?!? :(

hoezo tis een klootzak !!

ben ik lekker genaaid en nu wil ie niks meer voor me doen :(:(:(:(

Hahah echt lache die ventjes van 16 die zo over zich heen laten lopen, stand up for yourself!
 
Back
Top