Aprilia Rally

doritos12

Well-Known Member
Hi ik heb dus een Aprilia Rally(krot)
maar ik vraag me af had laatste wat dingen verranderd lichtere rollers en een andere uitlaat.
nou is die ineens weer veel zachter gaan rijden!
zijn dit de zuigerveren?
welke moet ik er dan in doen, kan het absoluut niet vinden.. welke maat?
wou ze namelijk bestellen bij easyparts

dan ook gelijk duw en trek veren en een nieuwe uitlaat(gianelli shot)
heeft iemand een leuk idee voor de afstelling?
ik dacht gewoon deze rollers te houden(0,5 gram licher dan standaard) dan duw en trekveren(welke kleur?)
en die nieuwe zuigerveren(welke maat?)
 
Advertisement - register to remove this

nou dat noemt men afstellen..
je moet een grotere sproeier monteren als je een andere uitlaat monteert..

jou klachten komen helemaal niet door de zuigerveren..
 
maar kunnen die niet gewoon verrot zijn?
het is namelijk zo: heb al een tijd terug een andere uitlaat er onder gezet.
en nu ineens(naja ineens)
het is gewoon zo dat die steeds zachter gaat rijden en steeds minder goed optrekt!
dus gewoon nog slomer!
vandaar dat ik dacht aan de zuigerveren.
de sproeiers zijn allemaal schoon namelijk.
 
Je moet een grotere sproeier monteren, niet een schonere. Dat hij niet meer goed wil is omdat hij waarschijnlijk te weinig benzine in het mengsel heeft. Hoe langer je zo doorrijdt hoe meer schade je aanricht wss
 
hm oke dan zla ik er dit weekend een grotere inzetten.
moeten alle sproeiers dan vervangen worden?
zitten er 4 of 5 in ofzo

hoe bedoel je in het mengsel?
er zit een gescheide tank in een apparte voor de olie
 
Mengsel van lucht en benzine gaat het hier om. Je moet in dit geval alleen de hoofdsproeier vervangen, die zal wel in het midden zitten of het zal de grootste of meest bereikbare zijn. Wijst zichzelf wel. Zal een getal tussen 50 en 80 op staan. Als je onder de 50 zit heb je de stationairsproeier te pakken
 
oke, en welke groote moet ik er dan in doen?
ik had namelijk even gebeld naar C. Bos(utrecht)
moest ik van hun de hele carb. meenemen..
naja zal ik wel doen dan heb ik sowieso de goede :)
 
me luchtfilter had ik al nagekeken,
bougie,.. ehm eigenlijk geen idee nooit problemen met dat ding hij start altijd.

iemand gooide ook nog met dat het misschien de Flotter was?
hoe kom ik daar achter?
schuin door bochten en van een hobbel af knalt het gas ineens terug.. en trekt die niet op.. is dit de flotter?
 
Back
Top