Aangeboden Aprilia Rally - Luchtgekoeld

Status
Not open for further replies.

rowdy-10

user toch ?
Gegroet,

Hierbij gooi ik mijn Rally in de verkoop voor €450,00.Die alleen op te halen is in amsterdam (Ik breng niet)
Omdat ik er nooit op rijd en hem wel verzekerd heb.
Hij is dus compleet met kentekenpapieren en wel.
Photo1.jpg

De scooter rijd zo'n 60 a 70 op de teller afhankelijk van wind en jezelf ;).
Start elektrisch,kicken moet gebeuren als ie op de standaard staat.
Verlichting doet het ook op 1 richtingaanwijzer na.
Ziet er redelijk uit voor de prijs heeft wel paar krassen duidelijk te zien op foto's maar hoef er niet de hoofdprijs voor.
Minpuntjes zijn de krasjes,buddyslot werkt niet goed dacht dat ie wel werkte dus zal wel simpel iets zijn in het mechanisme waardoor ie niet dicht 'klikt'.Tevens moet er een grotere sproeier in want nu rijd je met de choke open volgas en bij stationair weer dicht (rijd niet heel moeilijk oid)
Als je dicht rijd met de choke gaat ie 60 en duw je hem even naar voren gaat ie richting de 70.


Dus voor iemand die wel graag aan een scooter klust of gewoon een scooter wil hebben die vooruit gaat en het doet leent deze rally zich goed.Zie filmpje voor chokewerking icm rijden.

Vraagprijs : €450,00

Extra optie's : Nog een scooter erbij namelijk een sr met moriniblok die demper mist,en krukasmoer (draad is nog wel goed) bougiedopje,maar kappen etc.heb ik nog allemaal dus voor als je nog meer wilt klussen neem hem!
Elektrische start deed het ook gewoon toendertijd,valt nog te redden ziet er alleen wat dramatisch uit op foto.

Photo2.jpg


Photo3.jpg


Photo6.jpg


Photo7.jpg


Photo8.jpg


Photo55.jpg


Photo65.jpg


Photo666schade.jpg


Srrr.jpg


Groeten,

Row
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top