Aprilia Mojito 2T
New Member
Hoi hoi iedereen,
Ik ben in het bezit van een Aprilia Mojito Habana (retro), ligt een piaggio 2takt blok onder.
Snor uitvoering, rijd tegen de 30/35km snelheid.
Overgenomen van de 1e eigenaar, nooit opgevoerd geweest alleen vorige jaar uitlaat vervangen door de vorige eigenaar voor een sito(geen bergrenzers)
Nu hekel ik aan 1 ding en dat is het teveel aan toeren??
Als ik weg rij, gaat dat met normaal aan toeren dus vanuit stilstand.
Daarna schiet hij vrij snel in een vrij extreem hoog toerental(het toeren en geluid van alsof je 90km/h rijd ofzo).
Dat hogere toerental blijft de hele tijd gelijk tot hij z'n max snelheid bereikt, dus hij kakt niet in of een dip.
Het toerental blijft constant maar echt extreem hoog, dus bij 15-20-25-30-35km blijft hij gelijk.
En het doet vrij lang voordat hij die 30-35km/h haalt,dus heel dubbel allemaal.
Dus het toerental past zeker niet bij de trekkracht, das dag en nacht verschil.
Heeft iemand hier ervaring mee of ideën? ik hoor het graag.
Ik ben in het bezit van een Aprilia Mojito Habana (retro), ligt een piaggio 2takt blok onder.
Snor uitvoering, rijd tegen de 30/35km snelheid.
Overgenomen van de 1e eigenaar, nooit opgevoerd geweest alleen vorige jaar uitlaat vervangen door de vorige eigenaar voor een sito(geen bergrenzers)
Nu hekel ik aan 1 ding en dat is het teveel aan toeren??
Als ik weg rij, gaat dat met normaal aan toeren dus vanuit stilstand.
Daarna schiet hij vrij snel in een vrij extreem hoog toerental(het toeren en geluid van alsof je 90km/h rijd ofzo).
Dat hogere toerental blijft de hele tijd gelijk tot hij z'n max snelheid bereikt, dus hij kakt niet in of een dip.
Het toerental blijft constant maar echt extreem hoog, dus bij 15-20-25-30-35km blijft hij gelijk.
En het doet vrij lang voordat hij die 30-35km/h haalt,dus heel dubbel allemaal.
Dus het toerental past zeker niet bij de trekkracht, das dag en nacht verschil.
Heeft iemand hier ervaring mee of ideën? ik hoor het graag.