aprilia amico motorblok

Corsa70

Well-Known Member
Weet een van jullie toevallig of een motorblok van een aprilia amico op een of andere manier begrensd is, vertanding ofzo

ps ik bedoel dus niet de varioring

Advertisement - register to remove this

vertikaal heeft kortere vertanding dan horizontaal, maar zoveel scheelt het niet, Corsa70 je kan beter naar een goede 70cc uitlaat gaan kijken ( 2e hands ) dan haal je heus wel over de 100 :).

ik schrok vanmiddag wel even toen ik naast de sr van een maat ging rijden, 75 op de teller, nadat ik er een fly clutch in had gezet (veertjes zijn nog iets te slap, kan dit veel schelen en wat nog meer

ps het toerenverloop is van 30 t/m 80 goed en de bougie heeft een mooie bruine kleur

Wat wel vreemd was trouwens was dat ie aan het begin wel harder ging volgens mij, maar ik was nog aan het keren|( Maar hij leek duidelijk harder te gaan, later vond ik je geluid op top toch wel vaag (klonk alsof ie heel erg inhield). Misschien dat iemand een verklaring weet... Maar van andere ontsteking erin leek me wel een goed idee, denk dat je dat eens kan proberen. Die vertanding zal niet reuze veel schelen denk...

ik zou ff een powerfiltertje halen @ the local fietsenmaker voor jou dan TIPTOP dat rijd echt super wel die van mallosi dan he want die andere zooi werkt echt nie. en check ook ff je bandenspanning als die te laag is dan wil dat ook wel eens afremmen

Back