Apple Talk

Status
Not open for further replies.
Ze zijn ook bezig met Snow leopard als ik het goed heb.. wordt weer iets nieuws, maar niet zo verniewend als Leopard was..

Er zitten wel wat functies in die ik in Leopard veel gebruik en die niet in Tiger zitten, dus ja het is inderdaad misschien wel chill om over te stappen..
 
Mac v10.4.11 probs.

Wanneer er een film afgespeeld probeert te worden (dvd zowel als divx), komt er een foutmelding.

'Initialisatiefout blabla. Fout:-43'

Nu word ik daar ook niet bepaald wijzer van, ook niet via google.
Iemand hier wel?
Weet niet of er meer info bij nodig is?
 
Met welk programma speel je het af? Misschien het even verwijderen en opnieuw installeren.
Is het bestand niet corrupt, m.a.w. doet hij het op een andere computer wel?
 
Met welk programma speel je het af? Misschien het even verwijderen en opnieuw installeren.
Is het bestand niet corrupt, m.a.w. doet hij het op een andere computer wel?

Dvd-player, maar 't is bij ieder progje en bij mij deed alles 't wel.
Gekomen na een update geloof ik (laptop huisgenote).

Mac die ik van m'n huisgenoot in bruikleen had (17" powerbook g4) is trouwens gecrashed.
Uit 't niets. :(

Wat gaat zoiets kosten en is er nog iets te redden, of is dat maar afwachten?
 
Dvd-player, maar 't is bij ieder progje en bij mij deed alles 't wel.
Gekomen na een update geloof ik (laptop huisgenote).

Mac die ik van m'n huisgenoot in bruikleen had (17" powerbook g4) is trouwens gecrashed.
Uit 't niets. :(

Wat gaat zoiets kosten en is er nog iets te redden, of is dat maar afwachten?

En als die tip van die Belg niet werkt, heb je misschien kans dat je HD kapot is. Reken op rond de 200/250 euro voor een reparatie hiervan. Btw, ik heb nog een 17" PowerBook G4 te koop :!.
 
Mijn Safari loopt elke keer vast als ik hem op wil starten, heb al een paar keer herstart, maar het probleem blijft. Iemand enig idee?
 
Wil zelf overstappen van windows naar mac (laptop)
Ben er een beetje klaar mee constand loopt XP vast of heb ik weer een virus.

dus als iemand nog een leuke 17inch macbook ofzo voor een leuk forumprijsje heeft :p
 
Mijn Safari loopt elke keer vast als ik hem op wil starten, heb al een paar keer herstart, maar het probleem blijft. Iemand enig idee?

Installeer safari even opnieuw. Probeer anders de geschiedenis te legen. Misschien dat dit helpt?
 
Wil zelf overstappen van windows naar mac (laptop)
Ben er een beetje klaar mee constand loopt XP vast of heb ik weer een virus.

dus als iemand nog een leuke 17inch macbook ofzo voor een leuk forumprijsje heeft :p

:+ Heb misschien nog iets voor je dan, 17" PowerBook (onder voorbehoud), want misschien is hij volgende week weg..

Btw, 1000+. Anyone?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top