Apple Talk

Status
Not open for further replies.
Heeft even geduurd, maarrr... 24" iMac en Macbook besteld 8) ..
Verwacht ze volgende week binnen, zal dan wel ff pics schieten..

Zo dan, gelijk even 2 teglijk hihi :D
Trouwens ook van de week dat Airbook in me handen gehad, wat een vet ding :W


Maar kan niet wachten op me Apple iPhone 3G :~
 
MacBook air is/was inderdaad erg vet!
Maar vond de "gewone" Macbook toch nog steeds het mooiste!..

En inderdaad twee 8) .. Zal deze week ff foto schieten..
 
zo na 1 maand weer de oude iphone de deur uitschoppen en de nieuwe halen(A) Dat smsen krijg ik wel een hekel aan met die iphone...wel goedkoper uiteindelijk:p
 
Met welk programma downloaden jullie losse nummers? Ik heb nu Limewire maar die doet raar... Verbind niet meer ofzo.
 
M'n vader heeft leopard voor me meegenomen uit de USA. Vandaag geinstalleerd, vind het erg mooi :)
 
Ik heb echt een issue met een maxtor externe hdd schijf. Op de ene of andere manier krijg ik hem niet aan de praat in combinatie met mijn macbook. @ schijfhulpprogramma zegt ie dat ie niet geactiveerd is. Kan hem niet met schijf ehbo herstellen, kan hem niet activeren maar hij herkent hem wel. Echt goed irritant!
 
Ik heb echt een issue met een maxtor externe hdd schijf. Op de ene of andere manier krijg ik hem niet aan de praat in combinatie met mijn macbook. @ schijfhulpprogramma zegt ie dat ie niet geactiveerd is. Kan hem niet met schijf ehbo herstellen, kan hem niet activeren maar hij herkent hem wel. Echt goed irritant!

Voeding via usb of losse voeding? Andes even een 2 poorts usb kabel gebruiken voor extra stroom. Of natuurlijk een voeding.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top