Apple talk #4

Mijn broer zei laatst dat die Snow Leopard had geistalleerd via USB stick. Zou dus wel denken dat het mogelijk is. Heb de originele Leopard CD evt. wel liggen als 't niet lukt..
 
Na een 'beetje' kloten is 't gelukt.
Eerst een foute dvd gebrand, toen via ipod als usb gedaan en vervolgens weer met de update naar Snow Leopard gedonder gehad; 2 dagen weg.. :L

Tijdje terug dat ik zo met een mac had gewerkt, dus moest 't weer even opnieuw uitvogelen..

Als er nog iemand zo'n wireless toetsenbord en 2 x 2gb geheugen heeft liggen, hoor ik 't graag. :p
 
Dat Retina-display is wel gruwelijk. Vanaf €2279 :X

Ik zou er overigens ook verstandig aan doen om mijn MBP13 weer is in te ruilen voor een nieuwe. Is nu ook alweer bijna 3 jaar oud. Wat kun je daar nog voor vragen bij verkoop? Alu behuizing.
 
Hier nog een 36 maand oude MBP unibody te koop... Nieuwstaat, 117 battery cycles, 100% health
 
Ik kom er achter dat er een nogal grote stof verzameling onder het scherm van mn iMac 27" zit, weet iemand of apple hier garantie op geeft?
 
Toen ook gehad met mijn Cinema Display, ik ben naar het repair centre geweest in Uitgeest.
Stond binnen 5 minuten weer buiten en het kostte niks (heb geen Apple Care oid.)
 
Apple is kwa garantieregelgeving erg strict, maar als je naar het repair centre in Uitgeest gaat zijn ze bijzonder coulant naar mijn ervaring.
 
Back
Top