Apple Talk #2

Status
Not open for further replies.
Ik zit er over na te denken om mijn 3G te jailbreaker, maar is dat wel verstandig ? :)
Want lees veel dat de iphone instabiel word als je het verkeerd doet en dergelijke, maar het word me eerste keer dus kan wel fout gaan toch ? :p

Ik doe het eigenlijk alleen maar voor de gratis full games en de custom thema's..

-----

http://www.iphoneclub.nl/37278/apple-tablet-moet-meer-bieden-dan-internet-op-de-wc/

Zou wel vet zijn als die kwam, lekker logotjes maken op de plee :+
 
Ik zit er over na te denken om mijn 3G te jailbreaker, maar is dat wel verstandig ? :)
Want lees veel dat de iphone instabiel word als je het verkeerd doet en dergelijke, maar het word me eerste keer dus kan wel fout gaan toch ? :p

Ik doe het eigenlijk alleen maar voor de gratis full games en de custom thema's..

Je kan er weinig aan fout doen.
 
Sinds gister een 3GS ter vervanging van m'n 3G... ongelovelijk wat een verschil. Echt enorm veel sneller.
 
*wilt ook een 3gs*

zal wel wat sneller zijn dan mijn 2G ook ;).
over paar maanden verlengen dan stap ik over op t-mobile :) met de dan huidige iphone.
 
Heef iemand mischien nog de oudere versie van Moviemaker op mac ?

Heb zelf de nieuwe ook niet meer maar die vondt ik toch ruk.

Of waar ik hem kan downloaden ?
 
3.1.2 en 3.1 is ie voor. Nu ook voor de 3gs. Ik heb het voornamelijk gedaan om eens de navigatie te testen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top