Apple Talk #2

Status
Not open for further replies.
jaja idd, kwam een beetje ongelukkig over

video_hero20090909.png
 
he!.. bij mn vriendin dr apple krijg ik noway die systeemmap open.. systeemvoorkeuren ofzo?.. die tandwiel in je menu onderin zeg maar.. ik moet shit van een brother printer instellen maar dat werkt allemaal niet.
 
Browse eens naar /System/Library/PreferencePanes/ vanuit daar kan je de instellingen panelen afzonderlijk openen.
 
Met die matte/grove schermen gebruik ik gewoon een stofdoek oid.. iig geen water (schijnt niet goed te zijn oid?!) Bij harde gladde schermen gewoon glassex ofzo :p
 
Gewoon een beetje water op een zacht doekje. Als je echt veel vetvlekken hebt een klein beetje dreft. Glassex lijkt me niet verstandig, dat is eeeeerg agressief. Ik heb eigenlijk nooit vetvlekken op mn scherm.
 
Ik heb een probleem met mijn Time Capsule. Mijn internet was erg traag. Ik weet niet meer precies wat ik toen gedaan heb, maar mijn Time Capsule wou ik in ieder geval opnieuw configureren in Airport-configuratieprogramma, maar hij vindt mijn Time Capsule gewoon niet meer, terwijl ik nu wel weer volle verbinding heb met mijn internet.

Het lichtje knippert ook oranje. Een aantal dingen vanuit de handleiding geprobeerd, maar ook dit werkt niet...
 
Ik gebruik nu Mail voor mijn hotmail adres d.m.v. FreePOPs, dat werkt goed, maar ik vind het vervelend dat als ik een email binnenkrijg, en ik die email lees in Mail, dat die dan wel als ongelezen bij www. hotmail. com staat. Kan ik daar iets tegen doen?
 
Ik gebruik nu Mail voor mijn hotmail adres d.m.v. FreePOPs, dat werkt goed, maar ik vind het vervelend dat als ik een email binnenkrijg, en ik die email lees in Mail, dat die dan wel als ongelezen bij www. hotmail. com staat. Kan ik daar iets tegen doen?

Volgens mij kan dat alleen met imap, en dat ondersteund hotmail niet.. correct me if i'm wrong
 
Misschien kun je in de Mail Preferences -> je e-mail account selecteren -> Advanced settings aan vinken dat hij een kopie op de server moet laten staan of moet weghalen.
 
Die nieuwe iPod ziet er opzich wel leuk uit :). Ben benieuwd wat voor filmpjes er van die camera afkomen! Vind het persoonlijk wel apart dat de iPhone 3G standaard niet kan filmen en de iPod wel :p

Mijn must-have apps voor de iPhone:
Buienradar.nl, NFSU, Flashlight, Trein, TomTom, en offcourse *kuch* Installous *kuch*

Iemand trouwens nog behoefte aan mijn MacBook Air review :*?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top