Apple Talk #2

Status
Not open for further replies.
Zojuist op de valreep nog maar ff applecare voor dat ding aangeschaft. Kan ik er ongerust weer 2 jaar mee gooien. En ze mogen meteen mn pixel leven in blazen.
 
Woei, vanmiddag te horen gekregen dat m'n powerbook g4 maandag gefixt gaat worden.
Harde schijf was gecrashed en verwachtte een knetterhoge rekening.

Ga van 80gb naar 160gb en ben in totaal 35.- kwijt! :D
 
Morgen Apple-event, ben benieuwd. Waarschijnlijk nog geen update voor macbook maar wel weer aan het werk morgen. Dus na mijn eerste geld binnen te hebben snel aanschaffen.
 
heb net een game gedownload voor de mac. Maar geen idee hoe ik het moet installeren. Het zijn allemaal .rar bestandjes en 1 .iso bestad. Bij de uitleg staat dit:

nformation

Beyond a roster update and a couple of small additions, there's little to
Madden NFL 08 on the PC to make it worthwhile to anyone who bought last year's game



Website


http://www.easports.com/maddennfl/home.jsp


How to


1. Unrar
2. Mount or burn/toast
3. Install
4. Play

Serial = 1GF7 VP2U THEB LADE BLA1

Serial = 1SBB F822 THEB LADE BLA2

hoe werkt stap 2??
 
deamon tools downloaden (freeware)

dan krijg je een soort virtuele schijf bij "deze computer"

dan laad je die iso in deamon tools, dan denkt je pc dat je de cd errin hebt gestopt, en dan begint ie.


edit: of je brand die iso gewoon op een cd/dvd
 
volgens een forum zit er standaard al zon programmatje op een mac. Ik moet gewoon dubbelklikken op het iso bestand. Dit heb ik net gedaan en dan onstaat er idd een virtuele schijf. Als ik dan vervolgens op het nieuwe bestandje druk staat er:you can't open the application because it's not supported on the architecture:S
 
ff tussendoor, vooral de iPod Nano is wel tof vind ik, met het gekromde glas
 
Last edited:
weet iemand de oplossing hiervoor : ??

ik heb net een of andere top 1000 gedownload, als ik dit nu naar Itunes kopieer dan ziet itunes alle 1000 liedjes als losse albums ed dus worden er ook 1000 cover aangemaakt en moet ik tering lang zoeken tussen de ''cover flow''.

zit er niet ergens een functie dat ik alles kan selecteren en kan aangeven dat ze allemaal bij 1 album horen en ik dus maar 1 cover plaatje zie in de cover flow ???


beetje duidelijk :p ??


EDIT: laat maar, tis al gelukt.... :D
 
Last edited:
Boot camp starten, partitie aanmaken waar je je windows op wilt installeren en dan windows cd erin mikken.. spreekt allemaal voor zich wanneer je boot camp start..

Waar je wel even op moet letten met het installeren van je windows, dat je de partitie goed formatteerd

Verders spreekt het allemaal voor zich..
 
alt knopje, maar volgens mij hoeft dat niet perse..

wanneer die wel met osx opstart met alt ingedrukt opstarten, dan kun je kiezen welke partitie je wilt..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top