Apple Talk #2

Status
Not open for further replies.
Me Safari doet het niet, begrijp er niks van, elke keer als ik hem opstart loopt die vast. Ik heb het al eens eerder gehad, maar toen deed die het na een tijdje weer... Ik heb al 10 keer herstart, maar probleem blijft...
 
Weet iemand of er in iTunes een optie zit waarbij je alle dubbele nummers in de bibliotheek kan wissen?
 
Ja die zit er in.

Kijk ff bij weergave of beeld. Daar staat dubbele nummer tonen. Zorg wel ff dat je in je algemene muzieklijst zit en niet bijvoorbeeld in een playlist die je zelf gemaakt hebt anders zoekt iTunes naar dubbele nummers in die specifieke playlist.
 
Ok thanks, ik ga ff zoeken.

Even ter illustratie, nieuw vs. oud

[ir]http://i36.tinypic.com/j79etw.jpg[/ir]
 
Ik zit even met een probleem op me iMac :p

Ik heb die MSN Messenger gedownload voor een Mac, maar elke keer als ik deze op start slaat heel me iMac vast.. Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen ? :p Want me windows pc is gesneuveld dus kan even niet op msn :)
 
Fuuuuuck..

Waterdichte rugzak + slecht gesloten flesje drinken + iPod = :'(

Zit nu in een zakje met rijst.. Hopen op het beste!
 
Fuuuuuck..

Waterdichte rugzak + slecht gesloten flesje drinken + iPod = :'(

Zit nu in een zakje met rijst.. Hopen op het beste!

Mocht het drankje erin zitten.

Onderdompelen in demiwater en zorgen dat al het suiker weg is. Vervolgens 2 weken laten drogen en NIET aanzetten. Niet op de kachel.Dan duimen of hij het doet.
 
Last edited:
De ipod was aan het spelen maar op dat moment had ik de hoofdtelefoon niet op.

nu heb ik de ipod open gedaan en hier en daar zie witte restjes.. Ik hoop dat het gewoon "suikerneerslag is.. dadelijk eens aan de slag met tandenborstel (ultra soft, voor gevoelig tandvlees)!
 
De ipod was aan het spelen maar op dat moment had ik de hoofdtelefoon niet op.

nu heb ik de ipod open gedaan en hier en daar zie witte restjes.. Ik hoop dat het gewoon "suikerneerslag is.. dadelijk eens aan de slag met tandenborstel (ultra soft, voor gevoelig tandvlees)!

Aks je hem open hebt als eerste de accu loskoppelen. Daarna even schoonmaken met een wattestaafje met alcohol. Voordat je hem aanzet moet je zeker weten dat ALLES weg is.
 
Oke ik heb echt een wazig probleem met mijn macbook.

Als ik mijn externe hdd aansluit die het de afgelopen maand gewoon normaal deed, slaat mijn mac op hol. Hij slaat de ' toets continue aan en mijn muis gaat op menutje's de hele tijd naar beneden en bij web pagina's scrollt hij automatisch naar beneden.

Iemand enig idee hoe ik dat kan verhelpen? Usb poorten wisselen heb ik al geprobeerd, opnieuw opstarten en het nv en pram legen ook al.

Thnx
 
Oke ik heb echt een wazig probleem met mijn macbook.

en bij web pagina's scrollt hij automatisch naar beneden.

Dat had mijn vader ook nadat hij een HDD had aangesloten op zijn PC (Windows) echt heel irritant. Nooit opgelost gekregen, maar wel opvallend na het aansluiten van een HDD.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top