Apple Talk #2

Status
Not open for further replies.

Björn`

Yes, mother?
En we gaant weer verder!


apple_logo_gray.jpg

Vragen, weetjes, tips, hints, tricks & gadgets - post ze hier.

Laatste activiteit vorig topic:

Mijn Safari loopt elke keer vast als ik hem op wil starten, heb al een paar keer herstart, maar het probleem blijft. Iemand enig idee?

Wil zelf overstappen van windows naar mac (laptop)
Ben er een beetje klaar mee constand loopt XP vast of heb ik weer een virus.

dus als iemand nog een leuke 17inch macbook ofzo voor een leuk forumprijsje heeft :p

Installeer safari even opnieuw. Probeer anders de geschiedenis te legen. Misschien dat dit helpt?

Ik weet niet of dat de goede is voor albums. Losse nummers doe ik altijd via limewire en als ik een album wil hebben doe ik dat met torrents. Werkt ook prima.

:+ Heb misschien nog iets voor je dan, 17" PowerBook (onder voorbehoud), want misschien is hij volgende week weg..
 
Advertisement - register to remove this

Mijn Macbook wordt echt heel warm, kan nauwelijks mijn vinger erop houden. Zou het door het weer komen? Of koelt mijn fan niet meer goed?
 
Denk dat je fan niet meer goed koelt dan. Haal m er eens af ? Zit wss. heel veel stof op oid. Of hij is gewoonweg kapot. ;)
 
Nee zit sowieso geen stof in, heb hem er laatst nog uit gehad, helemaal schoon. Maar ik denk dat het aan het weer lag ofzo, nu is het al stukken minder.
 
Apple computers staan in verbinding met weersatellieten. Het is gewoon je computer die zegt: "go have some fun in the sun!"
 
Overschakelen op een Gmail account.. Mail.app zet dan alle instellingen juist voor je Gmail postbus!
 
Ja dat is wel leuk en aardig maar ik heb al 6 jaar hetzelfde email adres en heb dus weinig zin om alles over te zetten naar een g-mail account. Ik heb problemen met het versturen van mail via het programma mail zelf. Ophalen gaat prima. Ik ben er wel achter dat als ik via een smtp server van onze provider (kpn) wel mailtjes kan versturen maar dan duurt het 10 minuten.

Hinderlijk irritant!
 
Aan de Applemensen, zijn bestanden die je in iWorks maakt ook met windows word te bekijken/bewerken?

En wie heeft er ervaring met de mightymouse (draadloze)?
 
Als je ze opslaat als .pages dan gaat het niet. Maar als je ze opslaat als .rtf dan wel!
 
ja ben druk aant sleutelen dus is het een rommel in mn huisje :p en iMac stond net dus heb de kabels nog niet netjes gemaakt

ik heb een mighty mouse, met draad, en ik heb liever een normale muis moet ik zeggen, vanwege het verschil in linker en rechtermuisknop

wel is het een goede muis wat betreft instelbaarheid, je kan op de scrollknop drukken voor extra functie, scrollknop kan ook naar zijkant in plaats van alleen naar boven beneden, en hij is in stijl van je witte Apple computer/laptop
 
Ok thanks, ben afgelopen week naar de Applestore gegaan voor een Macbook.
Daar zit wel iWorks op, maar kon er ook Office for Mac bij nemen, maar weet niet of dat nodig is.
 
Moet m nog halen, vorige week langs geweest om te kijken hoe/wat.

Vandaar mijn vraag mbt office en mightymouse
 
Vandaag m'n MacBook gehaald, witte 2,4 versie icm office en draadloze mightymouse.

Wel behoorlijk wennen na altijd windows gebruikt te hebben, kan me herinneren dat er ergens zo'n ''faq'' is voor nieuwe macgebruikers?
 
Mooi man :)! Succes ermee, het went snel, en werkt heel prettig.

Zou het een probleem zijn om mijn Macbook oplader constant in het stopcontact te hebben zitten, of kan dit geen kwaad?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top