Apple Talk #2

Status
Not open for further replies.
mijne is ook binnen..
morgen eens proberen!

Heb vandaag van men oom een afstands bediening gehad voor mac.
Maar met front row krijg ik dan geen muziek afgespeeld :S
ziet de nummers wel maar krijgt ze niet afgespeeld :S
 
Voor de mensen die hun scherm nog nooit passief hebben gekalibreerd, even doen. Bij de overstap van Tiger naar Leopard waren mijn profielen verdwenen. Vorige week kwam ik er achter dat m'n scherm ongecalibreerd stond. Zelfs passieve calibratie verbetert het beeld enorm. Je kan het doen bij System preference -> Display -> Color.
 
Even een vraag over Iphoto '09. Er is een nieuwe functie, Places. Als je op de foto staat en je drukt Apple+i, krijg je places, normaal krijg je dan info, over diafragma, sluitertijd enz. Is er nog wel de mogelijkheid dit allemaal in beeld te krijgen?

Anders moet ik elke keer naar het originele bestand in finder.
 
Je kunt in iTunes iets uit-/aanvinken zodat iTunes alles samen met LimeWire deelt. Heb overal gezocht , maat het niet meer vinden. Weet iemand waar die zit ?

Best wel irritant als je minst favourite software ( iTunes ) popupped als je een liedje download met LimeWire... :(
 
Wou weten waar die optie was zodat iTunes alles wel of niet met LimeWire deelt.

Maar heb het gevonden. Die optie zat in LimeWire. Niet in iTunes.

Thanks anyway. :)
 
Yep. Alles wat je download met LimeWire , komt dan automatisch in je iTunes bibliotheek terecht. :) Wat ik niet wou. ;)
 
Daar is natuurlijk geen pijl op te trekken in het algemeen. Ik zou even op rond zoeken. Er zijn namelijk wat "geintjes" met Adobe software bijvoorbeeld.

Ik heb geen probs ondervonden, ook niet met Adobe. Alles gaat weer net even wat vlotter.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top