This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

apart probleem

Dimer

De Bonke
M'n Zip doet de laatste tijd een beetje vreemd.... Hij is helemaal standaard en reed eerst super! Ik kon 'm gewoon aankicken met m'm hand en hij deed het altijd. Maar nu moest ik er een keer noodgedwongen brommix ingooien (ik heb geen oliepomp) en de problemen waren begonnen. Eerst stopte m'n bougie ermee. Dus een nieuwe ingegooid. Nieuwe benzine en rijden maar. Maar toen na het rijden deed ie het opeens niet meer. Geen vonk.... nix.... Dus ff laten staan en jawel, de volgende dag kon ik weer rijden. Ik merkte wel wat vermogens verlies (zover mogelijk). En een paar dagen later viel ie weer opeens uit en weer geen vonk. De bougie getest op een andere scooter en die werkte. Volgende dag deed ie het weer. Dus ik rijden en opeens een knal en natuurlijk...... Geen vonk.... En natuurlijk deed ie het de dag erna gewoon weer :? Wat is er aan de hand?

Originally posted by dennis17
Ik denk dat je accu aan vervanging toe is maar ikkan er ook ver naast zitten:|

Heel ver naast iig |(

Miss een breuk in je bedrading , Bobine ,cdi miss zit daar een breuk storing ,waardoor ie af en toe ineens niet vonkt :?

suc 6

Je zal er inderdaad ver naast zitten :|

Controleer ff je bobine, bougiekabel ,dop en eventueel je bougie nog eens, denk toch dat daar het probleem te vinden is.

hij startte net weer, ik heb 'm ff warm laten draaien en toen op de standaard gezet en volgas gegeven, hij viel vrij snel uit en daarna stond de hele straat blank... kan het zo zijn dat ie teveel stroom krijgt of verkeerd omdat ik m'n achterlicht en knipperlichten niet heb aangesloten??