This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Aangeboden Animocheck SR Factory Sprinter!

Status
Not open for further replies.

$peedfre@k

2nd Life Scooters
Goedendag,

ik wil is bekijken waar de interesses liggen en of ik de scooter wel weg wil doen. Ik heb verschillende sprinters staan die ik opgebouwd heb en deze SR Factory heeft er 5 km op zitten (DUS ALLES NIEUW GEKOCHT BIJ FRED MOTOREN) en een maat van me wilde mijn cilinder en uitlaat kopen vanwege dat hij een vastloper heeft gehad.

Nu wil ik bekijken of ik de scooter dan direct zonder uitlaat en cilinder verkoop of een nieuwe cilinder en uitlaat haal (want het plan om nog is een simonini 80cc te halen wil ik nog steeds een keer doen).

De scooter is vanaf de basis helemaal nieuw gekocht, dus:

- frame MET KENTEKEN gekocht (papieren en alles aanwezig!) Helemaal recht etc, niks geen mankement en helemaal origineel!
- Voorvork
- velgen
- Runner SD blok gekocht + alle inhoud helemaal nieuw! (5km oud), blok gestraald etc etc en door Fred Motoren in elkaar gezet
- benzinetank, zadel en alles nieuw gekocht
- Splinternieuwe achterveer
- etc etc

Motorisch wat je krijgt zonder cilinder en uitlaat:

Cilinder
Uitlaat
Krukas - Rito 12 pen
Carburateur - Stage 6 26mm D-Slide Black Edition
Luchtfilter - Malossi E13
Vario - Malossi mhr 2000 Overrange vario
Koppeling - Stage 6 verstelbare koppeling
Membraan - Malossi VL14
Carters - Gestraald
Poulies - Malossi MHR overrange poulies
Koppelingshuis - Malossi mhr wingbell
Halfpoulie - Stage 6
V-snaar - Malossi mhr overrange v-snaar
Spruitstuk - Malossi mhr kort recht
Ontsteking - Hpi 2006 met Twins grondplaat
Lagers - SKF explorer C4 lagers


Rijwielgedeelte

* Splinternieuwe banden!
* Achtervelg in zelfde kleur als voorvelg laten spuiten
* Stage 6 chrome vooruitstaande clamp + carbon recht stuur
* Kill switch
* Carbon voorspatbord
* Stage 6 temperatuurmeter + accu + aan/uit knop
* Snelgas
* Subframe aangepast zodat alle uitlaten van piaggo erop passen!
* Vacuum op originele tank gebouwd
* ETC ETC

Door het opbouwen ben ik nog niet aan de kappen toe gekomen. Ik heb tot nu toe alleen een beenschild.

Als je snel bent kan ik er nog een MHR cilinder op zetten en laten zien dat de scooter gewoon loopt!

Bedenk: de onderdelen zijn allemaal nieuw! Met zorg opgebouwd.

De scooter draaid super netjes en de koeling doet het prima, word nooit te warm!

Bij deze dus de animocheck waaruit ik een beslissing maak of ik verder ga of dat ik iemand anders erg blij kan maken met de scooter.

Geen onzin, je weet wat onderdelen kosten en dat SR Factory super nieuwe en goeie modellen zijn! Onzin biedingen etc betekend geen reactie!








 
Status
Not open for further replies.