Lijkt mij toch simpel genoeg.
De roze en witte draad zijn van de angel eye, nu is het alleen een kwestie van het achterhalen van de polariteit, dus is de witte of de roze draad nu plus.
Sluit de angel eye rechtstreeks aan op de accu met de roze draad op de pluspool en de witte draad op de minpool, brandt de angel eye dan niet, draden wisselen en op het moment dat de angel eye brandt je weet wat plus en min moet zijn.
De zwarte en de rode draad is van de centrale lamp, en ik neem aan dat die chineesjes hetzelfde redeneren als ieder ander weldenkend mens, dus de zwarte is de min en de rode de plus.
Dit zou je ook kunnen veriferen door deze even rechtstreeks op de accu te testen.
Trouwens de verlichting van jouw scootertje werkt met wisselspanning vanaf de stator, led is daar niet geschikt voor en zal niet lang meegaan.
Dus je moet wel op z'n minst de koplamp ombouwen naar de geschakelde gelijkspanning vanaf je contactslot (=witte draad).
Als je dit gedaan hebt, hoe wil je dan dat de lichtbombinatie brandt:
- centrale lamp op grootlicht en angel eye op dimlicht?
- of angel eye en centrale lamp tegelijkertijd op dimlicht en het grootlicht laten vervallen?
Er is echter geen andere mogelijkheid omdat de centrale lamp aleen bestaat uit 1 lampje dus dimlicht en grootlicht op de centrale lamp is niet mogelijk.
Trouwens ik hoop dat je met die chinese rommel niet je tegenliggers gaat verblinden en zou je een WOK scooren, hoop ik voor je, dat je met deze lamp door de keuring komt!
Dus bezint eer ge begint !!!