A armooknol Member 27 October 2022 #1 beste Ik heb een angel eye besteld voor mijn zip maar ik weet niet hoe ik die moet moneteren op toutube staat het ook niet. Als kk de angel eye erin doen dan is die los dus ik weet het echt niet. Zou iemand mij aub kunnen helpen Post automatically merged: 27 October 2022 Last edited: 27 October 2022
beste Ik heb een angel eye besteld voor mijn zip maar ik weet niet hoe ik die moet moneteren op toutube staat het ook niet. Als kk de angel eye erin doen dan is die los dus ik weet het echt niet. Zou iemand mij aub kunnen helpen Post automatically merged: 27 October 2022
A armooknol Member 27 October 2022 #3 Heb die al bekeken en ps het is geïnstalleerd en allemaal door mij zelf Upvote 0 Downvote
B Bram033 New Member 21 May 2023 #4 armooknol said: Heb die al bekeken en ps het is geïnstalleerd en allemaal door mij zelf Click to expand... Hoe heb je het gedaan lukt mij ook niet heb ook alleen zo’n losse angele eye gekocht Upvote 0 Downvote
armooknol said: Heb die al bekeken en ps het is geïnstalleerd en allemaal door mij zelf Click to expand... Hoe heb je het gedaan lukt mij ook niet heb ook alleen zo’n losse angele eye gekocht
J Jop Dirkson Member 5 November 2023 #5 Bram033 said: Hoe heb je het gedaan lukt mij ook niet heb ook alleen zo’n losse angele eye gekocht Click to expand... is het bij jou gelukt en hoe heb je dit gedaan? zou je dit misschien even in het kort uitkunnen leggen voor me. Upvote 0 Downvote
Bram033 said: Hoe heb je het gedaan lukt mij ook niet heb ook alleen zo’n losse angele eye gekocht Click to expand... is het bij jou gelukt en hoe heb je dit gedaan? zou je dit misschien even in het kort uitkunnen leggen voor me.