angel eye doet het niet

scootercheck

New Member
hallo allen,
ik heb een vespa sprint met een angle eye.
Onder mijn stuur kop heb ik schakelaar voor de angle eye.
met de schakelaar gaat het bolletje in de angel eye aan.
als de schakelaar uit staat is alleen de rand aan.
en op mijn stuurkap heb ik nog een schakelaar voor groot licht, die werkt alleen als de schakelaar voor het bolletje ook aan staat.
nu is mijn probleem dat de angel eye niet goed aan gaat.
normaal rij ik alleen met de rand aan,
als het donker is doe ik het bolletje aan, alleen deze werkt niet.
ik moet eerste 3/4 schakelen voordat deze het doet.
daarna na 2 min valt het bolletje uit.
ik moet dan weer opnieuw schakelen en dan doet het bolletje het weer voor 2 min.
weet iemand wat dit is?
verder doet alles elektronisch het
mvg kick joosten
 
Advertisement - register to remove this

Slecht contact in de schakelaar , of fitting . Je zal met de spanning zoeker of multimeter in de weer moeten als hij uitvalt.
Heb je dan stroom op de schakelaar ? Heb je stroom op de kant van de schakelaar naar de fitting als de schakelaar aan staat ?
Komt de stroom aan op de fitting? Is de fitting goed schoon , en maakt deze goed contact met je lampje ?
Angel eley is een verzameling led's , stann deze wel op dc geschakeld , dus via de accu ?
 
@scootercheck,

je verhaal is niet bepaald duidelijk te noemen.
Ik veronderstel dat je met bolletje het koplamp lampje bedoelt.

Voor wat betreft de onderstaande quote maakt het er ook bepaald niet duidelijker op.
Onder mijn stuur kop heb ik schakelaar voor de angle eye.
met de schakelaar gaat het bolletje in de angel eye aan.
als de schakelaar uit staat is alleen de rand aan.
Ik vraag me trouwens af waarvoor je een Angel Eye, die dient als dagrijverlichting, via een schakelaar laat lopen en niet direct aan laat gaan wanneer je de scooter op contact zet.

Misschien kun je je verhaal wat duidelijker formuleren en eventueel 1 of meerder foto's toevoegen om je verhaal te verduidelijken.

By the way, heb je de beschikking over een multimeter of 12V testlampje?
 
Back
Top