Andere vertanding in aerox om beter te trekke????

Yellow Aerox

Well-Known Member
Hellow mense ja men subject verklapt het al...

Ik heb een vraagje... Is het mogelijk om door een andere vertanding(die van booster ofzo..) in men aerox te steke waardoor hij hard trekt maar zijn top toch nog bescheiden 60 ofzo is..OF helpt het een beetje ofzo?? En als het helpt wat kost het dan??Want puur technisch gezien moet het toch mogelijk zijn door een andere vertanding maar 60 of zo te gaan maar toch hard te trekke????OF hebk het helemaal mis:)

Alvast bedankt!!!
 
Advertisement - register to remove this

het kan, maar het is veel te veel gedoe denk ik zo, beter koop je gewoon een racekoppeling en een goede vario(denk aan hebo vario-hebo verstelbaar clutch of mhr vario-mhr delta clutch), dan zal je top niet denderend veel hoger worden, maar je gaat wel harder trekken
 
Chris, van een andere vario gaat je topsnelheid bij mina echt wel een stuk omhoog..
De vertanding van een rally ac is bijvoorbeeld korter dan dat van een rox en zou kunnen functioneren..
 
maar hij wil zachter :O dus je kan wel zeggen dat ie allemaal spullen moet kopen maar hij wil hard trekken en zacht rijden. dit kun je dus niet oplossen met een 17,5 carb, race vario en hebo verstelbaar.

een kortere vertanding is idd een op lossing.
 
Originally posted by Yellow Aerox
Hellow mense ja men subject verklapt het al...

Ik heb een vraagje... Is het mogelijk om door een andere vertanding(die van booster ofzo..) in men aerox te steke waardoor hij hard trekt maar zijn top toch nog bescheiden 60 ofzo is..OF helpt het een beetje ofzo?? En als het helpt wat kost het dan??Want puur technisch gezien moet het toch mogelijk zijn door een andere vertanding maar 60 of zo te gaan maar toch hard te trekke????OF hebk het helemaal mis:)

Alvast bedankt!!!

Nee, je hebt het niet mis, en dat kan je inderdaad doen. Hoe korter je vertanding, hoe hoger je koppel, en hoe lager je top.
Nu je volgende probleem, waar haal je een kortere passende vertanding vandaan...
 
Inderdaad benelli power ik woon in belgie en hier zijn de boetes en aantal controles onbeschrijflijk hoog!!Voor 60 per uur te lopen kan je zelf je scoot voor paar maanden kwijt zijn!!

Maar om op Cipher terug te kome.. Goei vraag van je.. Waar haal ik inderdaad zo een kortere vertanding waardoor ik dit kan doen??? En welke ofzo??? Iemand die er raad mee weet gelieve me te helpe!!

Bedankt allemaal al voor de reacties.. greetz yellow aerox
 
Back
Top