Andere Vario of niet?

Tofman126

Aerox R
Ik heb nu op me aerox een polini vario & sito plus uitlaatje. Rijd ongveer 90 op de teller met een kleine dip rond de 60.

Alleen nu wil ik eerdaags een Yasuni R gaan kopen, alleen ik twijfel of ik daarbij die polini zou houden of ook een andere vario. Omdat ik wel eens hoor dat het afstellen van de Polini soms wel eens kut kan wezen.

Dus wat zouden jullie aanraden. Een andere vario erbij nemen zodat ik gelijk niet meer met die kleine dip rond de 60 zit en dan een Yasuni R erop.

Of gewoon de Yasuni R op de Polini vario gooien?

Advertisement - register to remove this

Area.man said:
Zou ik niet doen sonde van je uitlaat en vario.! :L

Nee maar gewoon effe proberen..polini vario zijn wel eens lastig jah
maja bij jouw setup moet ut wel lukke lijkt me zo

Ik twijfel nog steeds. Omdat ik hoorde dat het afstellen van een polini vaak kut is, en als die goed is afgesteld het wel een aardige vario is.

Maar door de nieuwe uitlaat moet die natuurlijk opnieuw afgesteld worden, en daarom weet ik niet of dat wel zo goed gaat lukken met de polini.

En wat bedoel je dan met,, zonde van je uitlaat + vario. Geen optimaal resultaat?

Ik denk toch dat ik eerst een andere vario neem.

Omdat als ik de R heb niet nog steeds die dip rond de 60 wil houden, dus laat ik het dan maar gelijk goed doen.

Zit te denken aan een Doppler S2BR, omdat de Multivar mij iets te snel slijt.

* Edit:

En een MHR 2000 vario, is dat een goede keuze voor mijn setup: (stnd cil, sito+) en voor toekomstige Yasuni R.

Last edited:
Back