Andere uitlaat Aerox

Hallo mede-scooterfreaks!

Vorige maand oid ging ik naar de dealer toe om te vragen of mn aerox iets sneller kon lopen. Ik had namelijk een nieuwe Aerox R Race Replica gekocht en moest eerst 500km inrijden.. pff.... Dus reed toen 60km op de teller.

Nu loopt ie 80 op de teller (auto-teller reed ie 70km). Ik wil graag een andere uitlaat op mn Aerox zetten vanwege het geluid. Hij hoeft van mij niet persé harder, hij gaat vrij redelijk zo. Dit is toch gewoon mogelijk, een andere uitlaat zonder dat ie harder gaat?

Yasuni uitlaten vind ik altijd wel mooi, maja... dat zijn een van de weinige die ik ken :D

Kunnen jullie mij een goede uitlaat zeggen/laten zien en uitleg geven?

Grtz,
Roy
 
Advertisement - register to remove this

Heb yasuni Z Prachtige uitlaat, heel erg mooi geluid, en goede prestaties, anders kan je ook nog voor de looks en geluid voor een laser x chroom , gianelli shot ook mooi geluid maar i kzou voor yasuni Z of R gaan.
 
yasuni R loopt zeer lekker op een standaard cilinder en is veel beter met prestaties als de Z !! wat ook het voordeel is van de yasuni R is als je later nog een x een wat snellere cilinder wilt de yasuni R daar ook lekker op loopt ( dan praat ik over b.v. een dr of een malossi giet oid.)

heb zelf ook een laser x-pro chroom carbon onder mijn aerox gehad toen ik nog met stnd cilinder reed, dat liep zeer lekker. zag er goed uit en is ook een hele goeie uitlaat.
 
Yasuni Z is poep (naar mijn mening)
Yasuni R, Polini For Race, Gianelli shot zullen ongeveer het beste lopen op je std rox.

Shot is iets hoogtoeriger maar zal het ook nog steeds goed doen.

Als ik in jou positie zou staan (wat ik ook al meegemaakt heb :)) dan zou ik voor de yas r kiezen (heb ik toen dus ook gedaan :p)

Grtz Hans
 
Als ik jou was zou ik niets doen en het zo houden ivm politie ed. Met andere uitlaat val je al veel meer op.
Keuze is aan jou maar ik zou het zo houden zeker omdat je niet harder wilt.
 
KreVaN said:
Als ik jou was zou ik niets doen en het zo houden ivm politie ed. Met andere uitlaat val je al veel meer op.
Keuze is aan jou maar ik zou het zo houden zeker omdat je niet harder wilt.

daar heb je ook wel gelijk in natuurlijk. Kan je eigenlijk ook op een andere manier een leuk/zwaarder geluidje erin krijgen, of niet?
 
Onbegrensde Sito Plus (die lange met losse demper) is behoorlijk snel en ook veel trekkracht en valt niet op bij de wouten (soms kun je met zo'n pijp harder gaan dan de meeste teruglopers).
 
Een leuke uitlaat is toch een Yasuni R, Laser x Pro Chrome, Gianelli Shot/Reverse..

Maar geloof mij gij zult dan boetes betalen :)

Tenzij je het veilig speelt. Het leuke aan een std scooter is, is dat je nerges bang voor hoeft te zijn. Je kan elke offie uitlache die je ziet. Maar met andere uitlaat voor een ''mooier'' ''zwaarder'' geluid lacht hij jou uit..

Maarja dit is mijn verhaal :L
 
ik zou ook voor een yasuni R gaan, een mooie beschaafd donker geluidje, goede afwerking, mooie uitlaat om te zien en loopt nog eens zeer netjes op een std cilinder. ik heb iig nooit spijt gehad toen ik hem kocht, naar mijn mening loopt yasuni ver voor op uitlaatjes als tecnigas, lazer en die gianelli uitlaatjes( behalve de nardo.shot dan)
 
Back
Top