andere type uitlaat piaggo 4t

marcelMHR rox

Well-Known Member
ik heb sinds kort een ander uitlaatje, Alleen lijkt het nu alsof ie schraler loopt zodra ik volgas geef?, naar mijn wete heeft een uitlaat niet veel prestatie tot vermogens winst op een 4t scooter, Vooral het uiterlijk zeg maar, of heb ik dit verkeerd? het betreft een technigas 4scoot uitlaat

er hangt trouwens wel een 80cc onder met bij horende nokkenas
 
Advertisement - register to remove this

Kan best zijn dat de sproeier 2 maten groter moet.. Want die uitlaat wat je nou hebt is een soort van open pijp. Kwestie even de bougie kleur controleren.. Als die wat grijziger is geworden dan weet je genoeg.
 
Kan best zijn dat de sproeier 2 maten groter moet.. Want die uitlaat wat je nou hebt is een soort van open pijp. Kwestie even de bougie kleur controleren.. Als die wat grijziger is geworden dan weet je genoeg.
Post automatically merged:

Dit is met 86
 

Attachments

  • 8F1AFAEB-AD72-476A-BED8-49C881DA3B50.jpeg
    8F1AFAEB-AD72-476A-BED8-49C881DA3B50.jpeg
    91.2 KB · Views: 9
  • AEDA19D2-8F56-4124-BA46-EAD2D47A93B1.jpeg
    AEDA19D2-8F56-4124-BA46-EAD2D47A93B1.jpeg
    91.7 KB · Views: 9
Heb je niet toevallig aan de luchtschroef gezeten van de carburateur?

Want ik vind je bougie nogal bleekjes eruit zien, terwijl het ronde al wat zwartige is.
En 86 vind ik persoonlijk ook wat te groot als je nog met de originele cilinder rijd.

Bougie is CR8EB?
 
Heb je niet toevallig aan de luchtschroef gezeten van de carburateur?

Want ik vind je bougie nogal bleekjes eruit zien, terwijl het ronde al wat zwartige is.
En 86 vind ik persoonlijk ook wat te groot als je nog met de originele cilinder rijd.

Bougie is CR8EB?
Luchtschroef staat geloof ik op 2,5, en er zit een 80cc onder met nokkenas
Post automatically merged:

Ook die bougie zit erin ja
 
ik heb sinds kort een ander uitlaatje, Alleen lijkt het nu alsof ie schraler loopt zodra ik volgas geef?, naar mijn wete heeft een uitlaat niet veel prestatie tot vermogens winst op een 4t scooter, Vooral het uiterlijk zeg maar, of heb ik dit verkeerd? het betreft een technigas 4scoot uitlaat

er hangt trouwens wel een 80cc onder met bij horende nokkenas
Sorry dat ik reageer op dit wat oudere topic, maar ben jij langzamer geworden met je nieuwe uitlaat op je 80cc? Want ik wil ook een andere uitlaat op me 80cc. En heb je je probleem al kunnen oplossen?
 
Back
Top