Rubenies Bike? Wtf is that!? 17 January 2009 #1 Kan iemand me snel even vertellen hoe ik mijn oude handvaten van mn brommer haal, om er nieuwe op te zette? Ik Krijg ze er niet zomaar afgetrokken. 8P Mvg, Ruben
Kan iemand me snel even vertellen hoe ik mijn oude handvaten van mn brommer haal, om er nieuwe op te zette? Ik Krijg ze er niet zomaar afgetrokken. 8P Mvg, Ruben
Wouzzie FG(e)X 17 January 2009 #2 zitten goed vast altijd idd... ik heb dr met een klein, dun buisje wat zeepsop tussen gegoten, toen kwamen ze dr wel af... en anders verwarmen, worden ze soepeler van Upvote 0 Downvote
zitten goed vast altijd idd... ik heb dr met een klein, dun buisje wat zeepsop tussen gegoten, toen kwamen ze dr wel af... en anders verwarmen, worden ze soepeler van
W Weedie Well-Known Member 18 January 2009 #5 de papkarre said: kapot snijden Click to expand... Idd kapot snijden. je hebt toch niks meer aan die oude handvatten. Er weer opzetten kan je met benzine doen. Dit vervliegt (verdampt) na een tijdje. Maar mijn nieuwe handvatten kreeg ik zelf zonder hulpmiddel erop. Upvote 0 Downvote
de papkarre said: kapot snijden Click to expand... Idd kapot snijden. je hebt toch niks meer aan die oude handvatten. Er weer opzetten kan je met benzine doen. Dit vervliegt (verdampt) na een tijdje. Maar mijn nieuwe handvatten kreeg ik zelf zonder hulpmiddel erop.
speedpeet Speed Benelli 18 January 2009 #6 Eraf halen is heel eenvoudig te doen met een compressor en erop zetten met haarlak dan gaan ze er makkelijk op zitten ze goed vast. Upvote 0 Downvote
Eraf halen is heel eenvoudig te doen met een compressor en erop zetten met haarlak dan gaan ze er makkelijk op zitten ze goed vast.