andere ecu gevolgen garantie?

Tom033

New Member
Hey,

Momenteel heb ik een zip Iget Euro 5. Motorisch helemaal origineel. Ik wil mn scooter rond 55 laten lopen zodat ik lekker mee kan gaan met het verkeer.

Momenteel rijdt die strak 45/46 op teller en 43/44km/p gps

Online las ik dat dit echter alleen mogelijk was met een andere ecu.

Mijn vraag is. Omdat ik nog garantie heb op mijn scooter voor een jaar ofzo. Is het op een of andere manier voor hun te achterhalen of je een andere ecu ooit hebt gemonteerd.

+ ik heb de scooter niet gekocht bij een dealer dichtbij in de buurt, vandaar dat ik het niet door hen laat installeren

Type scooter: zip iget e5 45 km/p
Km stand: 3400km
motorisch: helemaal origineel
 
Advertisement - register to remove this

Altijd in overleg met je dealer werken. Die is heus niet achterlijk en begrijpt heus wel dat te langzaam rijden óók gevaarlijk is.
Mijn dealer deed helemaal niet moeilijk en heeft keurig werk geleverd door de scooter 55 km/u te laten lopen.
Geen probleem voor de garantie, geen probleem met de rollenbank . Iedereen blij.
 
Mocht je scooter nou ooit bij een ongeluk betrokken zijn en hij word meegenomen voor technisch onderzoek dan kunnen ze dit wel zien ja, en de dealer kan die ook wel zien of als die ooit zou worden uitgelezen zal het er ook vast wel in te zien zijn. Maar je kan de dealer ook ff bellen en vragen hoe of wat, hoef je er niet langs en kan je het wellicht gewoon bij de scooterzaak om de hoek laten doen als je zou willen
 
Back
Top