Andere accu Sym Fiddle 3

Fransie01

New Member
Momenteel heb ik een Sym Fiddle 3. Hier zit momenteel een 12v 6aH accu in, namelijk de NTX7A-SLA. Ik wil een accu met meer aH hebben. Ik heb gezocht, maar kijk waarschijnlijk verkeerd. De huidige accu heeft een afmeting van 150x87x96mm (LxBxH).
Iemand enig idee?
 
Advertisement - register to remove this

Voor zover ik weet zijn deze niet verkrijgbaar voor de brom en/of snorscooters.
Dan kom je dus al gauw uit op de SLA accu's (8aH) van motorscooters...

De enige die enigszins in de buurt komt is deze:


De hoogte verschilt iets wat je terug kunt lezen in de specificaties.
Lees ook even goed het poolschema door wat onder de letter 1666201896783.png staat vermeld alvorens je de accu besteld!
 
Ja, dit is hetzelfde type (YTZ10S) als die uit de link van 123accu...
Enige verschil is het merk zo op het eerste gezicht te zien/lezen.

Wel 21 eurocent duurder lol!
 
Een kennis liet mij pas een nieuwe Accu zien , is super licht gewicht , en een hoop Power .

LiFePO4 accu's​



LiFePO4 accu's zijn een variant onder de lithium accu's. LiFePO4 accu's kunt u net als andere lithium accu's tot circa 95% ontladen. LiFePO4 accu's zijn verkrijgbaar in variërende amperages. Hierdoor kunt u LiFePO4 accu's met een lage accucapaciteit gebruiken als caravanmover. De LiFePO4 accu's met een hoge accucapaciteit kunt u gebruiken voor een elektromotor.
Een LiFePO4 accu is de populairste en beste soort lithium accu verkrijgbaar. LiFePO4 accu's zijn beter dan li-ion accu's. Dit komt omdat LiFePO4 accu's niet gevoelig zijn voor de warmte. Een LiFePO4 accu werkt hetzelfde als andere semi-tractie accu's, echter is de substantie anders. LiFePO4 accu's beschikken over een lithium ijzer fosfaat substantie. LiFePO4 accu's hebben dankzij deze substantie de voordelen dat ze zeer licht en duurzaam zijn. Tevens zijn LiFePO4 accu's niet gevoelig voor warmte en diepe ontlading. Hierdoor is de LiFePO4 een uitstekende keuze als lithium accu.
 
Back
Top