ander uitlaatje onder mijn aerox

Status
Not open for further replies.
ik wil een andere uitlaat onder mijn aerox zetten. van mijn scooter is verder bijna alles orgineel, alleen onbegrensd.
ik zat er over te denken om een gianelli nardo/shot te halen. die kan je namelijk ook zeergoed met 70 cc gebruiken ofnie? wie weet er meer over als ik deze dan eerst gebruik op mijn standaard cilinder?0? 0?
 
Advertisement - register to remove this

nrx of for race

dat maakt volgens mij niet veel uit heh? ik kan waarschijnlijk een for race kopen 2e hands maar ze zijn allebij zeer hoogtoerig dusss... wat raden jullie mij aan?

en ja ik ga hier geen nieuwe topic voor openen!
 
Re: nrx of for race

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA NRX-NIX hoogtoerig HAHAHAHAHA
Originally posted by marbossi with
dat maakt volgens mij niet veel uit heh? ik kan waarschijnlijk een for race kopen 2e hands maar ze zijn allebij zeer hoogtoerig dusss... wat raden jullie mij aan?

en ja ik ga hier geen nieuwe topic voor openen!
 
Re: nrx of for race

Originally posted by marbossi with
dat maakt volgens mij niet veel uit heh? ik kan waarschijnlijk een for race kopen 2e hands maar ze zijn allebij zeer hoogtoerig dusss... wat raden jullie mij aan?

en ja ik ga hier geen nieuwe topic voor openen!
"zucht"
 
Re: nrx of for race

Originally posted by marbossi with
dat maakt volgens mij niet veel uit heh? ik kan waarschijnlijk een for race kopen 2e hands maar ze zijn allebij zeer hoogtoerig dusss... wat raden jullie mij aan?

en ja ik ga hier geen nieuwe topic voor openen!
dude.. NR-NIX is dus alles behalve hoog-toerig....
koop for sjeez...nrg had je nu eh? ofniet...koop for sjeez waar/van wie koop je? in de buurt?
 
Originally posted by Sjoerdyo
Yasuni Z zou ik niet doen als je nog een 70 wil...

EN ja die Hebo R ]|[ is een goeie optie ja!

Hmm, vreemd:)... Bij een vriend van me deed die het juist matig op een 50 Malossi giet (30 km/u als je plat ging liggen:p), zijn problemen werden verholpen door een Evo 70:rolleyes:...

Greetz.
 
Re: Re: nrx of for race

Originally posted by krizzz

dude.. NR-NIX is dus alles behalve hoog-toerig....
koop for sjeez...nrg had je nu eh? ofniet...koop for sjeez waar/van wie koop je? in de buurt?
ik heb nu een phantom lc zeer donker blauw metallic zonder spadbord. maar die for sjees heeft pim nog liggen dacht ik. alleen wil ik er dan wel een andere demper op want mijn ouders, sorry moeder, doet een beetje moeilijk over opvoeren.|(
 
Re: Re: Re: nrx of for race

Originally posted by marbossi with

ik heb nu een phantom lc zeer donker blauw metallic zonder spadbord. maar die for sjees heeft pim nog liggen dacht ik. alleen wil ik er dan wel een andere demper op want mijn ouders, sorry moeder, doet een beetje moeilijk over opvoeren.|(
pim van wely? mja haal dempingswol bij VAN ZAANEN zeg dat je het speciale spul van BILL moet hebben... dan snapt die kerel het wel.. doe dat in die demper van PIM.. en je hebt nog nooit een for sjeez ZO stil horen zijn
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top