AMGVX50 handleiding

Gerardnl

New Member
Goedenmiddag allemaal ik ben opzoek naar een handleiding van de amg 50 vx scooter ik kan niks vinden op internet.
Heeft iemand van jullie een idee waar ik hem kan vinden ,ik heb het over het type van voor 2018 .
Grt Gerard
 
Advertisement - register to remove this

Wat staat er op het kentekenbewijs?
En wat voor code staat er op het motorblok?

AGM is namelijk geen echt merk maar een Chinese kloon uit China.
De handelsmaatschappij die deze scooters importeert en aanbied haalt deze dus direct van de fabrikant uit China.
Een specifieke handleiding voor deze scooter is er dan ook niet helaas. (universeel meestal)

Maar aan de hand van de code van het motorblok kan er wel wat meer gericht gezocht worden.
Meestal kom je dan uit bij de werkelijke fabrikant en als je mazzel hebt bieden zij ook manuals aan.
Meestal in het Chinees, maar sommige zijn hun leven aan het beteren en worden ze meertalig aangeboden.
 
Last edited:
Aan de linkerkant van het motorblok, vlak bij de middenstandaard.., zie:

QlS1hjv.png


Bovenstaande foto is van een Sym maar op jouw blok staat het nummer op een identieke plek gegraveerd.
 
Sorry voor de wat late (3 weken) reply maar...

Jouw AGM komt bij Znen vandaan...
Type en/of model zal wel flink afwijken van de daadwerkelijke benaming maar hij staat er wel tussen, zie https://znenmotor.com/

De Znen BN139QMB (van Zhongneng) is wat dat betreft van een iets betere kwaliteit als de rest van de zgn GY6 motorblokken.
Eigenlijk wel vergelijkbaar met Baotian en BTC scooters.

Weet niet zeker of ze specifiek een manual hebben voor jouw type maar wat Deurlii aangeeft is zeker ook toepasbaar op jouw type scooter.
Misschien kun je via contact (mail) met Znen wel een manual bemachtigen voor jouw scoot van voor 2018, wellicht het proberen waard!?
 
Dank jullie wel mannen maar ik zie door de bomen het bos niet meer .zoveel type,s pfffffm
het gaat allemaal een beetje boven mijn pet .maar in ieder geval bedankt voor jullie hulp .

Je kan natuurlijk ook altijd hier terecht met je vraag/vragen, er zijn best veel mensen met kennis over dit motorblok omdat het vaak voorkomt. Waarom heb je de handleiding eigenlijk nodig?
 
ik zou wel bv wel een willen weten hoe ik die klok of wat het ook is op het dashbord kan instellen .
3x het onderste knopje tot er een 'a' of 'r' komt te staan, daarna met het bovenste knopje de uren verzetten, dan weer met de onderste door naar minuten.
met de bovenste weer de minuten instellen en als slot 1x de onderste en 1x de bovenste

als het goed is moet dat het zijn.
 
Back
Top