This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Amateur: Welke scooter/brommer past bij mij?

Freepy

Well-Known Member
Hey,

dit is mijn eerste post hier en ik weet ook niet of dit het goeie forum is om het te posten, dus sorry als het niet zo is...

maar goed... mijn vraag is of jullie een paar ideen hebben voor scooters die bij mij passen (of brommers of wat dan ook)
De reden dat ik dit vraag is omdat ik 1.95 ben en lange benen heb.
Ik had altijd auto willen rijden maar die kans is me ontnomen over scooters hebben ze niets gezecht dus dan maar een scooter (ook leuk... en handig vooral).

Dus als iemand een scooter/brommer/,... weet die er leuk uitziet (eigen mening toegestaan ) en die niet erg debiel er uit ziet als er een jongen van 1.95+ op zit meld het

vriendelijke groet

precies, zijn al 20 post/discussies na z'n eigen post gekomen.. wacht eerst maar tot die reageert. ik rijd trouwens met 1.90 op een zip.. gaat prima :W

een dax messchien?
grapje hé maar je moet dit eigenlijk zelf beslissen .
Kijk eens rond probeer wat tot je de juiste hebt gevonden!
succes
(ik ben 1.71 en ik rijd met een mbk booster en ik heb plaats zat )

groetjes
Bjarmi

hoe moeilijk het ook is om te zeggen en hoe erg ik ze ook verafschuw, kijk eens naar een agm scooter... daar pas ik zes keer op. als je op zoek bent naar een sportief scootertje zou ik deze hele post maar vergeten. maar ik zie hier genoeg 'hippe' jongens en meisjes met zoon ding rijden.