AM6 rookt veel

jesse1233

New Member
Hoi,

Ik heb een vraagje over mijn am6 brommer. Ik kwam terug van werk en toen begon mn brommer opeens raar te doen, zomaar uit het niets begon die heel erg te stotteren en kwam er veel rook uit de uitlaat. Ik dacht zelf gelijk aan mijn koppakking maar heb ik heb alle pakkingen vervangen en heb nog steeds het zelfde probleem. Ik heb al van andere mensen gehoord dat het mijn krukaskeerring kan zijn, maar desondanks zat mijn uitlaat vol met KVS. Iemand enig idee wat dit kan zijn?
 
Advertisement - register to remove this

maar desondanks zat mijn uitlaat vol met KVS. Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Ah ok, ik dacht dat je hiermee bedoelde dat je uitlaat van buiten vol zat met kvs.
Als kvs in je uitlaat zit lekt je koelvloeistof toch echt je cilinder in, dit is ook de reden dat de brommer begint te stotteren, koel vloeistof is namelijk niet brandbaar.
Als de motor koud is resulteert dit in witte rook die uit de uitlaat komt.
Is het lek minimaal merk je er vrij weinig van, als de motor koud is zie je dan een klein beetje witte rook maar dit verdwijnt al snel als de motor warm/heet wordt.
Wel als je, je hand dan voor de uitlaat houdt, wordt deze nat.

Bij jouw is de lek al te erg en daardoor stottert de motor ook omdat de mix brandstof/lucht/koelvloeistof minder goed ontsteekt.
 
Ah ok, ik dacht dat je hiermee bedoelde dat je uitlaat van buiten vol zat met kvs.
Als kvs in je uitlaat zit lekt je koelvloeistof toch echt je cilinder in, dit is ook de reden dat de brommer begint te stotteren, koel vloeistof is namelijk niet brandbaar.
Als de motor koud is resulteert dit in witte rook die uit de uitlaat komt.
Is het lek minimaal merk je er vrij weinig van, als de motor koud is zie je dan een klein beetje witte rook maar dit verdwijnt al snel als de motor warm/heet wordt.
Wel als je, je hand dan voor de uitlaat houdt, wordt deze nat.

Bij jouw is de lek al te erg en daardoor stottert de motor ook omdat de mix brandstof/lucht/koelvloeistof minder goed ontsteekt.
Aaah oke, ook enig idee waar dit vandaag zou kunnen komen?
 
Back
Top