am6 membraam

Status
Not open for further replies.

Chasiinny

Well-Known Member
Hallo iedereen

ik heb een probleem met mijn aprilia rs50 2002

setup

50cc snel top performance
17,5 mm carburateur
metrakit rk replica uitlaat (zonder prop)


Ik rij zonder luchtfilter maar krijg hem niet afgesteld maar maat van me zij dat door het membraam kan komen. kan dan?


sproeier 120 flamt en knalt uit de uitlaat
 
Advertisement - register to remove this

als ie knalt is de sproeier gewoon te klei
n ,zet er eerst eens een std filterhuis op.

std membraan is prima.
 
Wat melf al zegt, afstellen met luchtfilter erop..


dat is het probleem het luchtfilter past niet meer want ik heb nieuwe carbu van 17.5 en de oude was 21 mm weet iemand een oplossing hoe ik dit kan pasmaken ?

of is dit een oplosing

http://www.easyparts.nl/showarticle...m303-s1574-d25049/303/Intake-Hose[Pg][2].html

hopen dat het op een 17,5 mm past

97vbiq.jpg


het gaat hierom dat dat erop past

of kan ik iets maken zodat hij past?
 
wat voor spruitstuk zit erop?

moet gewoon passen met std filter.

waarschijnlijk heb jij een oud type aanzuigslang , wat je moet hebben voor die 17,5 is een nieuw type std spruitstuk en een aanzuigrubber voor de nieuwere types , dan past het prima.
 
wat voor spruitstuk zit erop?

moet gewoon passen met std filter.

waarschijnlijk heb jij een oud type aanzuigslang , wat je moet hebben voor die 17,5 is een nieuw type std spruitstuk en een aanzuigrubber voor de nieuwere types , dan past het prima.

orgineel am6 spruitstuk
en orgineel luchtfilter is aan gekloot zodat hij op die 21 mm paste
maar heeft dijkman daar wat voor ?

want ik heb hem gemailt en hij zij moet je een powerfilter op doen
maar dan krijg je zoon opgefokt jank geluid
 
je moet een kelk heben om hem aan de origineele filter aan te sluiten

en deeze setup op am6 loopt ook crack zonder origineel filter en is egt kut af te stellen
 
powerfilter is ruk , je moet een std spruitstuk hebben voor het nieuwe type en een aanzuigrubber voor het nieuwe type.

verder begrijp ik niet waarom het luchtfilter bewerkt is , een 21mm past namelijk zo op het luchtfilter ..
 
powerfilter is ruk , je moet een std spruitstuk hebben voor het nieuwe type en een aanzuigrubber voor het nieuwe type.

verder begrijp ik niet waarom het luchtfilter bewerkt is , een 21mm past namelijk zo op het luchtfilter ..


dat snap ik ook niet dat heeft de vorige eigenaar gedaan..

ik ga nu naar dijkman om spul op te halen
 
haha nee ik was er om half 2 was file haha xd

maar alles past heb nieuwe membraam die was ook kapot vanavond meteen die meuk erop gooien
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top